تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره شعر ارسباران در سالهای آینده به صورت ملی برگزار شود

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1395/09/27 شناسه خبر: 980037

معاون فرهنگی سپاه عاشورا گفت: به اعتقاد بنده ارسباران منطقه احساسات پاک، هنرمند و مخصوصاً شعر و شاعری است که الهام گرفته از طبیعت، شجاعت و ایمان مردمان این منطقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توکل فرهادی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: اولین جشنواره شعر ارسباران با شرکت هنرمندان شهرستان‌های منطقه ارسباران؛ کلیبر، ورزقان، خدآفرین و هوراند با محوریت شهرستان اهر برگزار شد.

وی ضمن تمجید از اولین جشنواره شعر ارسباران گفت: انصافاً اولین جشنواره شعر ارسباران جشنواره‌ای پر محتوی و منظم بود که با مشارکت تمامی شاعران شهرستان‌های منطقه ارسباران برگزار و اشعاری که در آن خوانده شد نیز بسیار غنی، ولایی، آسمانی و انقلابی بودند.

معاون فرهنگی سپاه عاشورا با ذکر اینکه این جشنواره نمونه‌ای از جشنواره‌های بومی محلی بود ابراز داشت: جا دارد که این جشنواره در سال‌های آینده به‌صورت استانی و سپس به‌صورت ملی نیز با مشارکت تمامی شاعران و هنرمندان برگزار شود.

فرهادی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: ” ارسباران منطقه شجاعت است” گفت: به اعتقاد بنده ارسباران منطقه احساسات پاک، هنرمند و مخصوصاً شعر و شاعری است که الهام گرفته از طبیعت، شجاعت و ایمان مردمان این منطقه است.

وی بابیان اینکه مردمان منطقه ارسباران در طول تاریخ نقش‌های بی‌بدیلی در اجتماع، فرهنگ و عزت و اقتدار کشور داشته‌اند عنوان داشت: از دست‌اندرکاران این جشنواره نیز تشکر می‌کنم که با مشارکت تمامی نهادهای فرهنگی و مؤسسات مردم‌نهاد توانستند این برنامه را اجرا کنند البته این جشنواره فرصتی برای همگرایی بین مردم مناطق و شهرهای ارسباران بود که می‌تواند زمینه را برای دیگر عرصه‌ها نیز فراهم آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره شعر ارسباران در سالهای آینده به صورت ملی برگزار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..