تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان غرق در سرور+تصاویر

همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت سرور سیستان و بلوچستان غرق در سرور شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سالروز میلاد مسعود خاتم پیامبران حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) سیستان و بلوچستان حال و هوای ویژه ای به خود گرفته و آیین های مولودی خوانی و مدیحه سرایی در مساجد و تکایای استان برپا شد.

 مردم مومن و ولایتمدار این استان با آذین بندی معابر و پخش نقل، شربت و شیرینی، برگزاری آیین های مختلف سالروز میلاد حضرت محمد(ع) پیامبر بزرگ اسلام و حضرت امام جعفر صادق(ع) را جشن گرفتند.

حضور نوجوانان و جوانان در این آیین های جشن و سرور یکی از جلوه های زیبای این جشن هاست که رونق خاصی به این محافل معنوی بخشیده است.

نورافشانی در اماکن عمومی و برگزاری جشن ولادت در برخی مساجد شهر زاهدان از دیگر برنامه های شب گذشته بود. 

سران و بزرگان طوایف شیغه و سنی جمعه شب بطور خودجوش با برگزاری جشن ویژه ای در میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) میزبان شهروندان بودند و ضمن پخش شربت و شیرینی و شکلات، با برگزاری ساز و دهل محلی و رقص شمشیر و موسیقی سنتی شور و حال خاصی ایجاد کردند.

نظیر این آیین ها و جشن، سرور و مولودی خوانی در سایر نقاط سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است و قشرهای مردم دوستدار نبوت و امامت به یمن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به شادی و سرور می پردازند.

مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان غرق در سرور+تصاویر مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان غرق در سرور مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان غرق در سرور مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان غرق در سرور

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان غرق در سرور+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..