تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصرف شدن معينى از استعفا !/تشكيل مجمع عمومى باشگاه استقلال

شنيده ها حاكى از آن است كه معينى عضو هيئت مديره استقلال از استعفا منصرف شده است.

منصرف شدن معينى از استعفا !/تشكيل مجمع عمومى باشگاه استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به استعفاى مسعود معينى از هيئت مديره باشگاه استقلال اما به نظر وى از انجام اين امر منصرف شده است .شنيده ها حاكى از آن است كه پس از استعفاى معينى ،يكى از اعضاى هيئت مديره با وى صحبت و معينى را از انجام استعفا منصرف كرده است.

جواب رد رفيعى به استقلالى ها 

با توجه به اينكه از سه تيم پرسپولیس ،تراکتورسازی و استقلال تهران به عنوان مشتریان اصلی سروش رفیعی نام برده می شود اما به نظر اين بازيكن رضايت چندانى براى حضور در جمع آبى پوشان ندارد. 

طبق إعلام مدير عامل باشگاه استقلال تيم تراكتورسازى به دنبال تمديد قرارداد با رفيعى است و اصلا اين بازيكن در نظر ندارد به استقلال بيايد.

با اين وجود مسولان استقلال براى سروش رفیعی پیغام فرستادند و بايد منتظر ماند تا ديد رفيعى چه تصميمى براى نيم فصل دوم در نظر خواهد گرفت .

گفتنى است رفیعی از تیم های خارجی نيز پیشنهاد دارد و ممکن است لژیونر شود.

تشكيل مجمع عمومى باشگاه استقلال 

با توجه به درگذشت پورحيدرى و اتفاقات اخير باشگاه استقلال قرار است براى تعیین تکلیف هیتت مدیره باشگاه استقلال، مجمع عمومی تشكيل تا تصميمات لازم اتخاذ شود.  

گفتنی است مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش 2 هفته دیگر برگزار می شود.

 آبى پوشان از فردا استارت مى زنند 

كادر فنى تیم فوتبال استقلال به منظور استراحت دادن به بازیکنان تمرين امروز را تعطیل کرد و ادامه تمرینات این تیم از فردا (یکشنبه) پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:20 روز سه‌‌شنبه (30 آذر) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصرف شدن معينى از استعفا !/تشكيل مجمع عمومى باشگاه استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..