تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاجیلو:برای اولین بار فرکی علیه یک بازیکن حرف زد

کد خبر: ۴۴۳۱۴۹

۱۲۷  بازدید

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: برای اولین مرتبه بود که دیدم حسین فرکی علیه یک بازیکن مصاحبه کرده است.

خبرگزاری فارس: اصغر حاجیلو در مورد شکست مقابل پیکان گفت: در این بازی بازیکنان یک لحظه غفلت کردند و منشا گلزنی کرد. او مهاجم بسیار سرعتی است. وقتی تیم برنده می‌شود معایب تیم به فراموشی سپرده می‌شود اما آن ایرادها همچنان در تیم هست و این نکته‌ای است که خود فرکی هم در موردش صحبت کرد. به هر حال ما خودمان را برای بازی سخت روز سه‌شنبه در جام حذفی آماده می‌کنیم. 

وی در مورد انتقاد فرکی از مسعود حسن‌زاده در نشست خبری بعد از بازی با پیکان گفت: واقعیت این است که فرکی همیشه از بازیکنان حمایت کرده و شاید برای اولین مرتبه است که این مربی علیه بازیکنی حرف می‌زند. به هر حال فشار روی سرمربی تیم زیاد است و همه او را مسئول فنی تیم می‌دانند. شاید اگر فرصت‌های گلزنی که سایپا از دست داد را گل می‌کردیم اکنون وضعیت تیم به گونه‌ای دیگر بود. فرکی خودش خواهان حضور حسن‌زاده در سایپا بود و دو باشگاه ماشین‌سازی و تراکتورسازی نیز خواهان این بازیکن بودند که در نهایت او را جذب کردیم ولی حسن‌زاده انتظارات را در سایپا برآورده نکرد و آن مهاجم کوبنده تیم ذوب آهن نبود.

سرپرست سایپا درمورد بدشانسی این تیم در جام حذفی و میهمان شدن در تمامی قرعه‌کشی‌ها گفت: تقصیر فربد بقایی مدیر رسانه‌ای تیم است که همیشه میهمان می‌شویم البته دستش هم خوب است. زیرا در مسجد سلیمان هم پیروز شدیم و صعود کردیم. امیدوارم در اصفهان هم پیروز شویم. حاضریم در همه مسابقات میهمان شویم اما به پیروزی برسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاجیلو:برای اولین بار فرکی علیه یک بازیکن حرف زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..