تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین کرم خاکی دنیا – -آک&#

1395/09/27

گالری عکس،آلبوم عکس آکاعکس های طبیعت آکاایران: بزرگ ترین کرم دنیا

نه،این یک مار نیست. در جنوب شرقی استرالیا کرم خاکی پیدا شده است که حدود ۷۸.۵ سانتیمتر طول و ۲.۵ سانتیمتر ضخامت دارد.این نوع از کرم های خاکی غول پیکر را با نام Gippsland میشناسند و طول آنها می تواند حتی تا ۲ متر هم برسد.

کرم خاکی غولپیکر

به گزارش آکاایران: این نوع کرم ها در عمق ۳ تا ۵ متر زیر خاک زندگی می کنند و تنها هنگامی از خاک بیرون می آیند که بارندگی های شدید آنها را در خطر قرار دهد.آنها سالانه یک بار تخم گذاری می کنند و بچه هایشان هم زیاد کوچک نیستند و طولشان به ۱۷ سانتیمتر میرسد.البته حدود ۵ سال طول می کشد تا این نوع کرم خاکی به حداکثر طول خود برسد.

بزرگترین کرم خاکی در دنیا ,بزرگترین کرم خاکی دنیا,بزرگ ترین کرم دنیا,کرم خاکی,[categoriy] بزرگترین کرم خاکی دنیا –

بزرگترین کرم خاکی دنیا – -آکابزرگترین کرم خاکی دنیا,بزرگ ترین کرم دنیا,کرم خاکی,کرم خاکی غولپیکر,حیوانات

آکاایران: بزرگترین کرم خاکی دنیا –

بزرگترین کرم خاکی در دنیا ,بزرگترین کرم خاکی دنیا,بزرگ ترین کرم دنیا,کرم خاکی,[categoriy] بزرگترین کرم خاکی دنیا – ,بزرگترین کرم خاکی دنیا,بزرگ ترین کرم دنیا,کرم خاکی,[categoriy] بزرگترین کرم خاکی دنیا – بزرگترین کرم خاکی در دنیا ,بزرگترین کرم خاکی دنیا,بزرگ ترین کرم دنیا,کرم خاکی,[categoriy] بزرگترین کرم خاکی دنیا – بزرگترین کرم خاکی دنیا –

عکس های طبیعت -

بزرگترین کرم خاکی دنیا –



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین کرم خاکی دنیا – -آک&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..