تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص! -آکا

1395/09/27

سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص

عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص! -آکاعکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص! -آکا

آکاایران: عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص!

آکاایران: دختران سرخپوست آپاچی هنگام رسیدن به بلوغ جنسی وارد مراسم ویژه ای می شوند که این مراسم بسیار قدیمی است.این دختران به محض رسیدن به بلوغ جنسی باید مراسم طلوع آفتاب را انجام می دهد نام این مراسم بلوغ است و در اولین تابستانی که دختران به سن بلوغ می رسند انجام می شود.

رسیدن به بلوغ دختران آپاچی و جشن بلوغ

به گزارش آکاایران: طلوع آفتاب، از افسانه آپاچی قدیمی گرفته شده، طبق این افسانه، بومیان آپاچی معتقدنددختر با رسیدن به سن بلوغ، می تواند با انجام آداب خاصی به شخصیت اولین زن، که به زن سفید یا زن متغیر یا Esdzanadehe نیز معروف است، نزدیک شود.

مراسم طلوع آفتاب شامل رقص و آواز به همراه تشریفات مذهبی و سنتی می باشد. در طول مراسم، روی دختر شرکت کننده ترکیبی از رنگ ها پاشیده می شود، و با تشریفات خاصی که انجام می شود دختر نوجوان، صاحب قدرت زن سفید می گردد.

,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص عکس دختران آپاچی در مراسم بلوغ

گفته می شود قدرت های زن سفید، تا 4 روز بعد از مراسم ادامه داد، دختران می توانند بدون دست زدن به دیگران آن ها را درمان کنند یا باعث بارش باران شوند. در این مدت، دختر بایدقوانین خاصی را رعایت کند: او نباید خودش را بشوید، نباید پوست خودش را لمس کند و نباید به جز آب، نوشیدنی دیگری بنوشد.

با توجه به بالا بودن هزینه مراسم، از جمله استخدام افراد متخصص برای انجام تشریفات، لباس های سنتی و مذهبی خاص و … برای کاهش هزینه، برخی از خانواده ها به صورت اشتراکی این مراسم را برگزار می کنند و امروزه گاهی فقط بخش هایی از مراسم اصلی برای دختر نوجوان انجام می شود. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می کنید:

عکس های دختر سرخپوست هنگام رسیدن به بلوغ جنسی ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص
,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص ,[categoriy] عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص

خواندنی ها و دیدنی ها -

عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های دختران آپاچی هنگام رسیدن به سن بلوغ در مراسمی مخصوص! -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..