تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است!!! -

1395/09/27

ازدواج ، زناشوییهمسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسايل زناشویی همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است

همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است!!! - ازدواج مجدد, بی تفاوت بودن همسر, بی تفاوت شدن زن نسبت به شوهر

آکاایران: همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است!!!


6 سال است ازدواج مجدد کرده ام و همسرم 4 سال از من بزرگتر است. من عاشق زن و زندگیم هستم ولی مدتی است همسرم نسبت به من بی تفاوت شده و حتب به من پیشنهاد ازدواج دوم داده است.

سوال کاربر

مردی هستم 32 ساله، تحصیلاتم کارشناسی و شغلم کارمند است. 6 سال است که ازدواج مجدد کرده‌ام و همسرم ٤ سال از من بزرگ تر است. یک پسر داریم. من عاشق زن و زندگی ام هستم؛ ولی همسرم نسبت به خیلی چیزها بی تفاوت است. پیشنهاد ازدواج مجدد به من داده است و در بیشتر بحث ها و دعواهایمان می گوید ناراحتی برویم جدا بشویم! واقعا مانده ام چه کار کنم. لطفا راهنمایی کنید.

به گزارش آکاایران: پاسخ کارشناس

آیا همسرتان بی تفاوت است یا بی تفاوت شده است؟ در صورتی که بی تفاوت شده، از کی و به دنبال چه مسائلی این حالت برای او ایجاد شده است. به نظرم سوال های مهمی درباره احساسات ناگفته همسرتان وجود دارد که به شما توصیه می‏کنم با آرامش به سراغ مشکلات مطرح شده از دیدگاه او بروید و سعی کنید بفهمید که چه چیزهایی او را آزار می دهد و چه چیزی برایش مهم بوده که در دنیای شخصی اش و یا در ارتباط با شما به آن ها نرسیده، یا از رسیدن به آن ها دلسرد شده است.

به او بگویید که جدا شدن مشکل شما را حل نمی کند و شما او را دوست دارید و خواهان زندگی شاد با او هستید! به شما توصیه می کنم حتماً با یک روان‏شناس یا مشاور مجرب در زمینه مسائل زناشویی مشورت کنید. بی‏ تفاوتی به مراتب از اعتراض و شکایت صریح خطرناک‏ تر است.

احتمال اختلال افسردگی در همسرتان وجود دارد؛ این امر ممکن است مربوط به زندگی زناشویی باشد یا مسائلی که در دنیای خودش مطرح است. بنابراین در صورت نیاز و صلاحدید می‏توانید علاوه بر مشاوره با روان‏شناس، با ویزیت یک روانپزشک این احتمال را هم بررسی کنید. هر چند اولویت برای شما، پرداختن به مسائل ارتباطی است که بهتر است از یک روان‏شناس یا مشاور کمک بگیرید. به این شکل، بیشتر نمی‏ توانم راهنمایی‏ تان بکنم.

گردآوری : گروه سبک زندگی آکا ایران
آکا ایرانlifestyle

همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است

همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسايل زناشویی -

همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است!!! -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..