تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر مرموز لامبورگینی؛ احتمال رونمایی از اونتادور اس در نمایشگاه خودروی دیترویت

ویدیوی تبلیغاتی مرموز لامبورگینی که تمام خودروهای ۱۲ سیلندر تاریخ این شرکت را به تصویر می‌کشد.

لامبورگینی به‌تازگی ویدیوی تبلیغاتی عجیبی درباره‌ی آنچه می‌تواند ادامه‌‌دهنده‌ی نسل خودروهای ۱۲ سیلندر این شرکت باشد، منتشر کرده است.

این ویدیو که عنوان آن «لامبورگینی V12: بعدی چه خواهد بود؟» است، نگاهی به گذشته‌ی خودروهای مجهز به پیشرانه‌ی V12 لامبورگینی دارد؛ خودروهایی مانند GT350 با پیشرانه‌ی نصب‌شده در جلو، میورا با پیشرانه‌ی عرضی نصب‌شده در وسط و نمونه‌های V12 مدرن‌تر با پیشرانه‌های طولی نصب‌شده در وسط.

در پایان ویدیو یک خودروی لامبورگینی اونتادور در صحرا نمایش داده می‌شود که در حال دریفت است و این پرسش مطرح می‌شود: «بعدی چه خواهد بود؟»

می‌توان چنین برداشت کرد که ویدیوی یادشده با هدف آگاه‌سازی مخاطب از توسعه‌ی جدیدترین نسخه‌ی پیشرانه‌ی V12 لامبورگینی یا بهره‌گیری از آن در یک خودروی جدید، منتشر شده است؛ چنانچه این موضوع صحت داشته باشد؛ می‌توان حدس زد لامبورگینی در آستانه‌ی رونمایی از خودروی مفهومی جدیدی است که احتمالا اوایل ماه آینده‌ی میلادی در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی خواهد‌ شد.

اما ممکن است این ویدیوی تبلیغاتی، صرفا تیزری از مدل فیس‌لیفت‌ لامبورگینی اونتادور اس باشد؛ چرا‌ که در ماه‌های اخیر تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شده است. در کنار طراحی به‌روزرسانی شده، احتمالا در این مدل پیشرانه V12 ارتقا‌ء یافته‌ای نیز به‌ کار رفته است؛ پیشرانه‌ای که در این ویدیو به آن اشاره شده است.

در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی دیدنی دعوت می‌کنیم:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر مرموز لامبورگینی؛ احتمال رونمایی از اونتادور اس در نمایشگاه خودروی دیترویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..