تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنت‌شکنی عجیب عروس و داماد مهمان‌ها را حسابی شوکه کرد +تصاویر

یک عروس و داماد چینی در مراسم عروسی‌شان اقدام جالبی انجام دادند که مهمانان عروسی را شوکه کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عروس که فکر می‌کرد اضافه وزن زیادی دارد و اگر لباس عروسی بپوشد چاق‌تر به نظر می‌رسد ایده متفاوتی به ذهنش رسید و آن را با همسرش در میان گذاشت. ایده او این بود که در روز عروسی، آنها جایشان را با هم عوض کنند و عروس لباس داماد را بپوشد و داماد لباس عروس را. این ایده عملی شد و ورود عروس و داماد به سالن با صدای خنده و قهقهه مهمان‌هایی همراه شد که اصلاً انتظار چنین صحنه‌ای را نداشتند.

داماد در مصاحبه‌ای علت این کارش را اینگونه بیان کرد: "نامزدم فکر می‌کرد خیلی چاق است و لباس عروسی او را چاق‌تر نشان می‌دهد. برای همین به من پیشنهاد داد که لباس‌هایمان را با هم عوض کنیم. من هم که می‌خواستم با این کار عشق و علاقه‌ام را به او نشان دهم پیشنهادش را پذیرفتم. امیدوارم در ادامه زندگی هم همینطور به دیدگاه‌های یکدیگر احترام بگذاریم". 

این عروس و داماد چینی سال 2011 با یکدیگر آشنا شدند و یک هفته پیش با هم ازدواج کردند.

نتانتل نتانتل نتانتل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنت‌شکنی عجیب عروس و داماد مهمان‌ها را حسابی شوکه کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..