تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست‌وزیر یمن، آزادی حلب را به همتای سوری خود تبریک گفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر یمن در تماس تلفنی با «عماد خمیس» همتای سوری خود، آزادسازی شهر حلب را به وی و مردم و دولت سوریه تبریک گفت.

به نوشته پایگاه خبری «السجل» یمن، بن حبتور با توصیف افراد مسلح در یمن، سوریه و عراق به گروههای تروریستی، افزود: این گروهها و سازمان‌های تروریستی سعی در ایجاد آشوب و بدنام کردن چهره دین حنیف و پاک اسلام را در جهت خدمت به دشمنان امت اسلامی دارند.

نخست‌وزیر یمن در ادامه گفت: سرنوشت این گروههای تروریستی در کشورهای عربی از عراق تا سوریه و یمن و دیگر کشورها، به طور حتم شکست است.

عبدالعزیز بن حبتور در آخر ابراز امیدواری کرد که آزادگان جهان بزودی به اذن خداوند آزادی موصل در عراق و همچنین آزادی تعز، مأرب و عدن در یمن را از دست گروههای تروریستی- تکفیری جشن بگیرند.

نتهای پیام/ص

http://fna.ir/Z08E9H



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست‌وزیر یمن، آزادی حلب را به همتای سوری خود تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..