تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و باران در کشور ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:بارش برف و باران در استان های شمال غرب و شمال کشور ادامه دارد و از روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود.

بارش برف و باران در کشور

 کارشناس سازمان هواشناسی گفت:بارش برف و باران در استان های شمال غرب و شمال کشور ادامه دارد و از روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود.
 
فریبا گودرزی اظهار داشت: با نفوذ جریانات سرد شمالی به کشور امروز و فردا برای استان های شمال غرب،شمال و ارتفاعات البرز بارش برف و باران پیش بینی می شود. این بارش ها امروز و فردا ادامه دارد. با گسترش دامنه فعالیت این سمانه در شمال شرق کشور، از عصر امروز در استان های خراسان شمالی و رضوی نیز شاهد بارش هخواهیم بود.

وی ادامه داد: اوج فعالیت این سامانه در استان های اردبیل،گیلان،بخش هایی از مازندران و گلستان خواهد بود. ضمن اینکه دریای خزر در این روزها مواج است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی از روز دوشنبه سامانه جدید بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد که استان های شمال غرب،غرب و دامنه های زاگرس را تحت تاثیر قرار می دهد.

گودرزی افزود: با ورود یامنه جدید، شاهد بارش برف، باران و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

وی در مورد وضعیت هوای پایتخت گفت: امروز احتمال بارش پراکنده در تهران وجود دارد. فردا در پایتخت شاهد وزش باد و هوای صاف هستیم.

میزان

اخبار مرتبط:

بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور + تصاویر

بارش شدید برف در اردبیل + تصاویر

بارش برف در اردبیل / عبور و مرور سخت شد! + تصاویر

بارش برف و باران در تهران + تصاویر

بارش برف در شمال تهران + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و باران در کشور ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..