تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ مجید پویان گفت: 31 کیلوگرم تریاک و 10کیلوگرم مواد مشکوک به کریستال در مناطقی از حوزه استحفاظی هنگ مرزی و مرزبانی درجه این شهرستان از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.
وی افزود: تعدادی از اتباع افغانستان که قصد ورود این مقدار مواد مخدر را به خاک جمهوری اسلامی ایران داشتند در دام نیروهای مرزبانی گرفتار و مجبور به فرار به آن سوی سمت مرز شدند.
فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: این میزان مواد مخدر در داخل دو کوله پشتی حمل و جاسازی شده بود.
سرهنگ پویان همچنین از کشف یک کیلو 200 گرم طلا از یک تبعه افغان خبر داد و گفت: وی قصد داشت این میزان طلا را بدون هیچگونه عوارض گمرکی از مرز خارج کند.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک تن و 450 کیلوگرم انواع مواد مخدر از اشرار و قاچاقچیان در حوزه هنگ مرزی تایباد کشف و ضبط شده که بیش از 95 درصد هروئین بوده است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..