تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیت‌های اردوغان برای حلب!

به گزارش دیلی صباح، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری ترکیه در چندین توئیت متوالی خود که در صفحه شخصی توئیتر خود منتشر کرد، خواستار پایبندی همه طرف های درگیر در جنگ داخلی سوریه نسبت به قرارداد آتش بس شد.

«اردوغان» در صفحه توئیتر خود نوشت: من به همه طرف ها و جامعه بین المللی هشدار می دهم که به قرارداد آتش بس متعهد باشند و از اجرای روند تخلیه (حلب) حمایت کنند.

وی همچنین مدعی شد: ترکیه در حلب میانجیگری کرده و ادامه تخلیه ها تنها امید باقی مانده برای مردم بی گناه است.

رئیس جمهوری ترکیه در توئیت دیگر خود نوشت: مردم حلب تنها نیستند. ما هر کاری از دستمان بر بیاید برای جان بیگناهان انجام خواهیم داد.

گفتنی است، این اظهارات فرافکنانه اردوغان در حالی مطرح می شود که دولت آنکارا طی سالهای اخیر با حمایت از گروه های تروریستی ـ تکفیری در سوریه، موجبات کشته شدن هزاران غیرنظامی در این کشور را فراهم آورده است.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیت‌های اردوغان برای حلب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..