تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش اینتر برای خرید وراتی با پیشنهادی قابل‌ توجه

کد خبر: ۴۴۳۱۱۶

۱۱۵  بازدید

هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم:  بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا، دوناتو دی‌کامپلی، مدیر برنامه‌های مارکو وراتی تأیید کرده که اینتر در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشنهاد قابل‌توجهی به پاری‌سن‌ژرمن برای جذب این بازیکن در تابستان پیش‌رو است.

در حالی این خبر منتشر شده که شایعاتی در مورد بازگشت وراتی 24 ساله به ایتالیا در فصل آینده مطرح است، به طوری که گفته می‌شود وی از وضعیت موجود  تیم تحت‌هدایت اونای اِمری راضی نیست.

تا به این لحظه یوونتوس بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن هافبک PSG دارد، اما گروه سرمایه‌گذاری چینی «سونینگ» که مالک باشگاه اینتر است، می‌تواند بودجه لازم برای به خدمت گرفتن هافبک آتزوری را تأمین کند.

وراتی 24 ساله که در سال 2012 از پسکارا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، این فصل در 14 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و هنوز موفق به زدن گل نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش اینتر برای خرید وراتی با پیشنهادی قابل‌ توجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..