تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد رضا عطاران و جنیفر لوپز +عکس

برخورد رضا عطاران و جنیفر لوپز +عکس

به گزارش ایران ناز رضا عطاران بازیگر طنز و کارگردان محبوب کشورمان با انتشار عکسی جالب از سر و صورت زخمی اش در کنار صورت زخمی و خونین جنیفر لوپز شوخی جالبی انجام داد! رضا عطاران در اينستاگرام، تصوير صورت زخمي جنيفر لوپز را دستمايه شوخي قرار داد.

 

گفتنی است رضا عطاران چند وقت پیش بخاطر سلفی گرفتن با یک بازیگر روی تردمیل ، دچار زمین خوردگی و آسیب دیدگی سر و صورت شد !

 

بازيگر و کارگردان «دراکولا»‌ تصوير صورت کبود و زخمي خود را کنار تصوير مشابهي از صورت جنيفر لوپز قرار داد و به شوخي نوشت:‌ «خورديم به هم، محکم، با صورت… به خير گذشت.»

 

برخورد رضا عطاران و جنیفر لوپز +عکس

 

مطالب مرتبط:

 

حادثه شوم بخاطر سلفی گرفتن بازیگر مشهور ایرانی +عکس

 

شرایط روحی نابسامان رضا عطاران در بیمارستان

 

نامزد زیبای برزیلی رضا عطاران در یک فیلم (عکس)

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد رضا عطاران و جنیفر لوپز +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..