تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوبیت بالای رضا رشیدپور با «حالا خورشید» /برترین برنامه صبحگاهی تلویزیون از نگاه کاربران خبرآنلاین

محبوبیت بالای رضا رشیدپور با «حالا خورشید» /برترین برنامه صبحگاهی تلویزیون از نگاه کاربران خبرآنلاین

فرهنگ > تلویزیون - برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور از نگاه کاربران خبرآنلاین به عنوان محبوب‌ترین برنامه صبحگاهی تلویزیون انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی‌ست که با روی آنتن رفتن برنامه‌های صبحگاهی جدید بازار این تولیدات در تلویزیون داغ شده است. در طول هفته گذشته،‌ کاربران خبرآنلاین با شرکت در یک نظرخواهی سه برنامه صبحگاهی محبوب خود را انتخاب کردند. در ادامه در جریان یک نظرسنجی از میان سه گزینه برتر «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء، «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور و «مردم ایران سلام» با اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد محبوب‌ترین برنامه را انتخاب شد.

در این نظرخواهی «حالا خورشید» 74.5 درصد آرا را به دست آورد و با فاصله بسیار «فرمول یک» با 15 درصد در مقام بعدی قرار گرفت و به فاصله کمتر از 5 درصد از آن «مردم ایران سلام» با 10.5 درصد آرا قرار گفت.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوبیت بالای رضا رشیدپور با «حالا خورشید» /برترین برنامه صبحگاهی تلویزیون از نگاه کاربران خبرآنلاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..