تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن قرائتی از بیمارستان مرخص شد + عکس

تاریخ نشر : شنبه 27 آذر 1395 مشاهده : 282 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» که پند روز اخیر را به علت عارضه گوارشی و انجام عمل جراحی در بیمارستان سپری کرد، صبح امروز مرخص شد و باید حداقل یک هفته آینده را نیز به عنوان دوران نقاهت سپری کند.

ترخیص قرائتی از بیمارستان

چهره محبوب تعلیم قرآن در ایران، پس از انجام عمل جراحی و چند روز بستری در بیمارستان، صبح امروز مرخص شد.

حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» که پند روز اخیر را به علت عارضه گوارشی و انجام عمل جراحی در بیمارستان سپری کرد، صبح امروز مرخص شد و باید حداقل یک هفته آینده را نیز به عنوان دوران نقاهت سپری کند.

بنا بر این گزارش، به علت اینکه برنامه‌های درسهایی از قرآن 2 ماه جلوتر ضبط می‌شود، تا بهبودی کامل ایشان خللی در پخش این برنامه در شبهای جمعه پیش نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام محمد موحدی‌نژاد، مشاور و رئیس دفتر استاد قرائتی در مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی، با اعلام این خبر گفت: عزیزان بسیاری از اقصی نقاط کشور تصمیم به عیادت از ایشان در بیمارستان داشتند؛ اما از آنجا که نظر پزشکان معالج بر استراحت مطلق ایشان است، زمان ملاقات به زودی از طرف دفتر اعلام می‌شود تا علاقه‌مندان به این معلم قرآن بتوانند با ایشان دیدار کنند.

 ترخیص قرائتی از بیمارستان <p>

تسنیم

اخبار مرتبط:

عیادت قالیباف و علی عسگری از حجت الاسلام قرائتی + تصاویر

آخرین وضعیت جسمانی حجت‌الاسلام قرائتی + عکس

عیادت مجری معروف تلویزیون از حاج آقا قرائتی! + عکس

عیادت حسن روحانی از محسن قرائتی در بیمارستان + تصاویر

قرائتی بستری شد/ رییس دفتر مقام معظم رهبری به بیمارستان رفت!+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن قرائتی از بیمارستان مرخص شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..