تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 8400 سرباز آمریکایی در افغانستان امکان انجام مأموریت های مختلف را فراهم می کند

وزارت دفاع آمریکا حضور 8400 سرباز آمریکایی در افغانستان را برای ادامه مبارزه با بازماندگان گروه القاعده، گروه داعش و دیگر گروه های تروریستی در این کشور ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفترمنطقه ای خبرگزاری تسنیم"، وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه حمایت از تأمین امنیت و ثبات در افغانستان اعلام کرد: آمریکا برای ادامه مبارزه با تروریسم و عملیات های نظامی در افغانستان به وجود 8400 سرباز آمریکایی در این کشور نیاز دارد.

وزارت دفاع آمریکا در این گزارش خاطرنشان کرد که حضور 8400 سرباز آمریکایی در افغانستان به واشنگتن توانایی انجام مأموریت های مختلف را به طور همزمان خواهد داد.

در این گزارش آمده است که مأموریت سربازان آمریکایی در افغانستان علاوه بر آموزش، مشاوره و حمایت از نیروهای امنیتی افغان در قالب "ماموریت حمایت قاطع"، مبارزه با بازماندگان گروه القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی نیز خواهد بود.

با این حال در گزارش "حمایت از تامین امنیت و ثبات در افغانستان" وزارت دفاع آمریکا تأکید شده است که نیروهای امنیتی افغان به زمان و حمایت بیشتری نیاز دارد تا بتوانند به نیروی نظامی پایدار و موثری تبدیل شوند تا به تنهایی از کشور خود دفاع کنند و در تامین امنیت منطقه و بین الملل مشارکت نمایند.

این در حالی است که براساس طرح قبلی دولت اوباما مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان قرار بود 5500 سرباز آمریکایی پس از پایان سال 2016 میلادی در افغانستان باقی بمانند.

اما برخی از کارشناسان باور دارند که گزارش های اخیر مبنی بر افزایش تدریجی سربازان آمریکایی و صلاحیت شان در افغانستان نشان دهنده عدم تغیر رویکرد جنگ طلبانه و ادامه گسترش حضور نظامی دولت آمریکا در افغانستان است.

انتهای پیام/.


کلید واژه ها: افغانستان - آمریکا - سرباز آمریکایی - افغان - وزارت دفاع آمریکا - آمریکایی - وزارت دفاع - سرباز - گروه های تروریستی - سربازان آمریکایی - گزارش - نیروهای امنیتی - امنیت - حمایت - وزارت - مبارزه - نظامی - سربازان - کشور - دولت آمریکا - نیروی نظامی - منطقه - تامین - حضور نظامی - گروه داعش - خبرگزاری - دولت - داعش - نشان - واشنگتن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 8400 سرباز آمریکایی در افغانستان امکان انجام مأموریت های مختلف را فراهم می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..