تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 16 هزار نفر به عتبات دانشگاهیان

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام 16 هزار نفر به عتبات دانشگاهیان خبر داد.

محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 21 آذرماه 95 در سایت لبیک آغاز شده است و ثبت‌نام شانزدهمین مرحله اعزام دانشجویان به عتبات عالیات تا اول دی‌ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: بعد از قرعه‌کشی، برگزیدگان از طریق سایت لبیک اعلام می‌شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: در پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بیش از 97 هزار نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت‌نام کردند و متقاضی اعزام به عتبات بودند که از این میان حدود 18 هزار نفر از در قالب 442 کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

فقیهی بیان کرد: وامی از طریق بانک ملت با کارمزد 4 درصد، با مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به زائرین هوایی و وام یک میلیون تومانی به زائرین زمینی اعطا خواهد شد.

وی یادآور شد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در دوره شانزدهم، از اول بهمن‌ماه آغاز و تا اول اردیبهشت‌ماه 96 ادامه خواهد یافت و در این مدت بیش از 16 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور، در قالب 400 کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 16 هزار نفر به عتبات دانشگاهیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..