تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش دوچرخه سواری در شهرستان سمنان برگزار شد

رئیس هیات دوچرخه سواری استان سمنان در حاشبه برگزاری این همایش ورزشی در گفت و گو با ایرنا افزود : این تعداد دوچرخه سواران صبح امروز مسیر خیابان از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تا شهدای گمنام واقع در میدان قومس را رکاب زدند.
خلیل الله غزنچای حضور گروه های مختلف سنی به ویژه دانش آموزان و نهادینه کردن این رشته ورزشی را از اهداف برگزاری همایش دوچرخه سواری ذکر کرد و گفت : این همایش ورزشی به همت هیات دوچرخه سواری و با حمایت شهرداری سمنان برگزار شد.
وی با تاکید بر توسعه ورزش های همگانی در جامعه خاطرنشان کرد : توسعه رشته دوچرخه سواری نقش مهمی در سلامت جسم و روح دارد و حضور جوانان و نوجوانان در این همایش های ورزشی بسیار مهم و موثر است.
در پایان این آیین ورزشی به قید قرعه به شماری از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
استان سمنان بیش از 200 دوچرخه سوار سازمان یافته دارد.
6026/
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش دوچرخه سواری در شهرستان سمنان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..