تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام زادگان گیلان میزبان جشن های میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع)

به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برنامه های ویژه ای در امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص گیلان با حضور پرشور زائران طی شب گشته (جمعه) برگزار شد.
این جشن ها از صبح امروز (شنبه) در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص گیلان از جمله امام زاده هاشم رشت و بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع)، امام زادگان و بقاع متبرکه آقاسید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه، آقا سیدمحمد سیاکلایه لنگرود، امام زاده قاسم و ابراهیم آستارا و امام زاده ابراهیم شفت با حضور پرشور زائران در حال برگزاری است.
مولودی خوانی و سخنرانی از جمله برنامه جشن های ویژه 17 ربیع الاول در امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان گیلان است.
دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت با شرکت در جشن های ویژه ولادت حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) در امام زادگان گیلان با پخش شیرینی، شربت و شکلات به جشن و سرور پرداختند.
عده ای از زائران در این روز مبارک نسبت به گستراندن سفره های نذری در امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان گیلان اقدام کرده اند.
بیش از 900 بقعه متبرکه در استان گیلان وجود دارد.
17 ربیع الاول مصادف با 27 آذرماه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام زادگان گیلان میزبان جشن های میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..