تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی هومن حاجی‌عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی+عکس

بیوگرافی هومن حاج‌عبداللهی,

همسر هومن حاج‌عبداللهی کیست؟,زن هومن حاج‌عبداللهی,سن نهومن حاج‌عبداللهی,عکسهای هومن حاج‌عبداللهی,ازدواج هومن حاج‌عبداللهی,هومن حاج‌عبداللهی و همسرش,هومن حاج‌عبداللهی و سلیمه قطبی,هومن حاج‌عبداللهی بیوگرافی,هومن حاج‌عبداللهی متولد چه سالی است؟,هومن حاج‌عبداللهی اهل کجاست؟, فیلم شناسی هومن حاج‌عبداللهی,جانان پسر هومن حاج‌عبداللهی,زندگینامه هومن حاج‌عبداللهی,بیوگرافی,هومن حاج‌عبداللهی,سلیمه قطبی,بیوگرافی بازیگران,سلیمه قطبی کیست؟,هومن حاج‌عبداللهی ویکی پدیا,

هومن حاجی‌عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی | عکس و بیوگرافی

بیوگرافی هومن‌حاجی عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی+عکس:

هومن حاجی عبدالهی متولد 23 تیر 1354 هنرپیشه، مجری تلویزیون، صدا پیشه و دوبلور ایرانی است.وی در مقطع بسیار کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده است.

فیلم های سینمایی هومن‌حاجی عبداللهی

چند می‌گیری گریه کنی (۱۳۸۴)

گینس (۱۳۹۳)

اختاپوس ۱۳۹۰

مجموعه تلویزیونی

پایتخت ۲ (۱۳۹۲)

پایتخت ۳ (۱۳۹۳)

پایتخت ۴ (۱۳۹۴)

هومن‌حاجی عبداللهی صداپیشه 

رنگین کمان (صداپیشه پنگول)

سینمایی «پنگول» یا «شهر گربه‌ها» (صداپیشه پنگول)

دوبله های هومن‌حاجی عبداللهی

عصر یخبندان

باب‌اسفنجی شلوارمکعبی

شرک

هومن‌حاجی عبداللهی در استندآپ کمدی

خنداننده برتر

هومن حاجی‌عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی | عکس و بیوگرافی

تحصیلات هومن‌حاجی عبداللهی:تحصیلات وی دیپلم ریاضی و فیزیک، دیپلم گرافیک رایانه‌ای، انصرافی رشته تئاتر تهران مرکز (سال ۱۳۷۲) بوده‌است.

 فعالیت های تئاتری هومن‌حاجی عبداللهی

وی در سال ۷۱، تئاتر نصر لاله زار را اجرا کرد و سپس در تالار مولوی و تئاتر شهر، تئاتر تک پرسوناژ را به نمایش گذاشت. در سال ۱۳۷۹ در سالن شماره دو تئاتر شهر، خسیس مولیر را اجرا کرد

فعالیت های رادیویی هومن‌حاجی عبداللهی

وی کار خود را با رادیو از سال ۱۳۷۳ به صورت نیمه حرفه‌ای (نوازندگی ضرب برای قطعات ریتمیک برنامه صبح جمعه با شما) شروع کرد و از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه‌ای کار با باشگاه رادیویی جوان را آغاز کرد و اکنون به کارهای نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، گویندگی و گاهی سر دبیری نیز فعالیت می‌کند.وی اجرای حدود پنج هزار ساعت برنامه زنده رادیویی در شبکه فرهنگ، ورزش، شبکه سراسری، رادیو تهران، رادیو سلامت، رادیو تجارت و برنامه صبح جوان در رادیو جوان را نیز در کارنامه ی خود دارد.

ماجرای ازدواج هومن‌حاجی عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی 

من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم. آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم؛ به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. در سال ۸۱ ما پای سفره عقد نشستیم و سال ۸۲ هم زندگی مان را زیر یک سقف شروع کردیم. بعضی ها می گویند ازدواج کردن با یک همکار ممکن است سخت باشد اما به نظر من چیزی که بیشتر از همکار بودن یا نبودن در روابط یک زوج تاثیر دارد، میزان تفاهم افراد است و اینکه شناخت خوبی نسبت به هم داشته باشند.

هومن حاجی‌عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی | عکس و بیوگرافی

جانان  پسر هومن‌حاجی عبداللهی

بی تردید تولد پسرم جانان زندگی من و همسرم را دستخوش تغییرات زیادی کرده و سبک زندگی ما را تغییر داده است، این روزها همه حواس من و مادرش به اوست و تمام تلاش مان را می کنیم به سلامت از این دوران عبور کند؛ هرچند تولد جانان و مراقبت های ویژه از او باعث شد که همسرم خانم سلیمه قطبی که از گویندگان و بازیگران توانای رادیو است، خانه نشین شود و نتواند مانند گذشته به فعالیتش بپردازد. به هر حال امیدوارم با بزرگ شدن جانان، همسرم هم بتواند دوباره فعالیت هایش را از سر بگیرد و مانند گذشته به کارش بپردازد؛ چون می دانم دوری از شغل های هنری که به نوعی با عشق همراه است، سختی های زیادی دارد.

هومن حاجی‌عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی | عکس و بیوگرافی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی هومن حاجی‌عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..