تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احترام به سالمندان از اهمیت زیادی برخوردار است

امام جمعه وردنجان، در جلسه آموزش تخصصی طرح توانمندسازی سالمندان گفت: احترام به سالمندان از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی اظهار داشت: باید به یاد داشته باشد که سالمندان از نظر روحی آسیب پذیر هستند و کوچکترین موضوع می تواند باعث ناراحتی آن عزیزان شود.

وی گفت: اکثر سالمندان با کمبود توجه، احساس ناراحتی می کنند و از نظر روحی آسیب می بینند. متاسفانه این احساسات در میان افراد مسن بسیار شایع است، باید به یاد داشته باشد که سالمندان دانش و اطلاعاتی دارند که می توانند آن را به نسل بعد منتقل کنند، حتی اگر این اطلاعات درباره زندگی آنها یا یک رویداد تاریخی باشد.

امام جمعه وردنجان اظهار داشت: تا می توانید به فرزندان و اطرافیان و اقوام خود محبت کنید و آنها را زیر چتر هدایت و مهربانی خود قرار دهید تا بین فامیل و خانواده و فرزندان خود عزیز شوید و محبوب خانواده و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و درگاه خداوند قرار بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احترام به سالمندان از اهمیت زیادی برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..