تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر / جزیره زیبای هرمز و لارک

جزیره لارک و هرمز جزایر ایرانی خلیج فارس و جزئی از استان هرمزگان هستند که در تنگه هرمز قرار دارند. هرمز قدیم در اوایل عهد مغول تجارت پر رونقی داشته‌است. با هجوم مغولان در حدود سال ۷۰۰ هجری، مردم شهر هرمز ابتدا به جزیره قشم و سپس به جزیره هرمز که در آن زمان به تلفظ پرتغالی بندر گمبرون خوانده شد نام داشت کوچ نمودند. هرمز امروز دیگر رونق گذشته را ندارد. مکان‌های دیدنی جزیره هرمز دره رنگین کمان، دره مجسمه، دره پرتغالی‌ها، غار الهه نمک و... است. جزیره لارک جنوبی‌ترین خاک ایران محسوب می‌شود، برای همین از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر / جزیره زیبای هرمز و لارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..