تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو شورای شهر تهران: در حادثه متروپل، اصلاح‌طلبان متهمان درجه اول هستند/ رفتارشان نشان از رندی و شارلاتان بودن آنهاست

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در توئیتی که در صفحه مجازی خود منتشر کرد، گفت: دوستی درباره هلهله برخی از اصلاح طلبان تندرو بر روی آوارهای متروپل و متهم کردن نظام پرسید. در پاسخ گفتم: این رفتار آنها هم نشان از رندی و شارلاتان بودن شان است.

وی در ادامه این متن نوشت: گفتم: رند و وقیح اند چون گزارش های رسمی صدور پروانه و مراحل ساخت متروپل در دوره حاکمیت دولت و مدیریت برخواسته از اراده و همسویی سیاسی و منفعتی آنها ( دولت بی تدبیری و امیدسوزی) صادر شده و اگر بنای برخورد و حساب کشی باشد آنها متهم درجه اول هستند اما اکنون با وارونه نمایی قابل ترحم اند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: چون این جماعت درمانده از سال ۸۸ که پنجه بر صورت نظام کشیده و باخت خود در یک انتخابات دموکراتیک ( با مشارکت بالای ۸۰ درصدی) را به کف خیابان ها کشاندند زمینه ساز عمیق ترین تحریم ها ( که هنوز آثار آنها بر اقتصاد وجود دارد) شدند.

وی بیان کرد: دیگر مورد اعتماد نظام نبوده و نیستند و هرچه جلوتر آمدند این بی اعتمادی به آنها عمیق تر شد و آن را خراب تر کردند ( نظام به آنها اعتقاد و اعتمادی ندارد.)

شربیانی یادآور شد: از طرف دیگر نتایج دو انتخابات آخر ( سال های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ و تعداد آرای آنها نشان می دهد که مغضوب و مطرود مردم هستند و در نگاه مردم آنها دلیل و بانی اصلی وضع کنونی هستند ( عملکرد ۸ ساله دولت متبوعشان دولتی که همزمان و همسو با نرخ رشد اقتصادی صفر در اقتصاد ایران است.)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو شورای شهر تهران: در حادثه متروپل، اصلاح‌طلبان متهمان درجه اول هستند/ رفتارشان نشان از رندی و شارلاتان بودن آنهاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..