تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید| "هایما 7x "، محص&#1

عصر ایران؛ حمید رضا غریب ــنام هایما با توجه به سابقه حضور در بازار خودروی کشورمان برای مخاطبان کاملا شناخته شده و آشنا است. همانطور که قبلا اشاره شد؛ "هایما اتومبیل" فعالیت خود را از سال 1992 و بدنبال سرمایه گذاری مشترک کمپانی مزدا و طرف چینی فعالیت خود را در هاینان آغاز کرد. در سال 2006 گروه خودروسازی بزرگ فاو مالکیت این برند را به دست آورد اما همچنان فناوری مزدا در توسعه محصولات آن ادامه دارد.

در این فیلم گزارش کاملی از "هایما 7x " که بناست تا در سال جاری توسط ایران خودرو به بازار عرضه شود ارائه شده است

هایما در ایران نیز با ارائه 2 محصول اس 5 و اس7 که توسط ایران خودرو مونتاژ و روانه بازار شده است شناخته می شود. در نمایشگاه خودرو تهران شرکت ایران خودرو 2 محصول جدید از شریک چینی خود به نام های هایما 8 اس و"هایما 7x " را رونمایی کرد که پس از معرفی هایما 8 اس در عصر ایران در این مطلب ویژگی و مشخصات کامل"هایما 7x " که بناست تا در سال جاری مونتاژ و روانه بازار ایران ارائه می شود.

ببینید|

مشخصات هایما 7X

 خودروهای مینی‌ون چندمنظوره یا MPV، یکی از بخش‌های پر طرفدار بازار جهانی است و خودروسازان بسیاری در این قسمت از بازار فعالیت می‌کنند. با این حال مینی‌ون‌ها یا استیشن‌ها چندان در ایران محبوب نیستند، حال آن‌که بخش بزرگی از مصرف‌کنندگان آمریکایی و اروپایی به خرید استیشن واگن یا مینی‌ون تمایل دارند. هایما 7X نیز در همین سگمنت قرار دارد و یک MPV کامل محسوب می‌شود.

ببینید|

موتور  1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ، با حداکثر قدرت 193 اسب بخار و حداکثر گشتاور 293 نیوتن متر، انرژی لازم برای حرکت  هایما 7X را تأمین می‌کند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر دوش می‌کشد.

ببینید|

سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم کمک ترمز BAS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (AHS)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD) و سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESP) پکیج ترمز و پایداری مینی ون هایما را تشکیل می‌دهند. شش عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین، پرده‌ای) نیز درون خودرو جاسازی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید| "هایما 7x "، محص&#1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..