تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم کیومرث پوراحمد در مسیر تولید

فیلم کیومرث پوراحمد در مسیر تولیدکیومرث پوراحمد برای ساخت فیلم جدیدش درخواست تمدید پروانه ساخت خواهد داد.

به گزارش «تابناک»؛ کیومرث پوراحمد که سال گذشته برای فیلم جدیدش با نام "پرونده باز است"، پروانه ساخت گرفته بود، درباره سرنوشت ساخت این فیلم به ایسنا گفت: به تازگی بخشی از سرمایه‌ فیلم تامین شده و اگر نقدینگی کافی باشد، آقای علی قائم مقامی (تهیه کننده) درخواست تمدید پروانه ساخت خواهد کرد.

این کارگردان که ساخت فیلم‌های چون "خواهران غریب"، "اتوبوس شب" را در کارنامه دارد، سال گذشته تاکید کرده بود که فیلم جدیدم برخلاف آنچه این روزها منتشر می شود، جنایی نیست و همان طور که در پروانه ساخت آن در سایت وزارت ارشاد نوشته شده است، یک ملودرام اجتماعی است و نمی دانم چرا نوشته اند، من می خواهم فیلم جنایی بسازم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم کیومرث پوراحمد در مسیر تولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..