تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی DRAINUS برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG

اولین رای باشید!

بازی DRAINUS یک تجربه شوتر ساید اسکرولی است که بازیکنان کنترل Drainus را به دست می‌گیرند. این یک کشتی است که می‌تواند گلوله‌های انرژی را جذب کند تا کشتی‌های دشمن بیشماری از بین بروند. انرژی جذب شده و می‌تواند برای بهبود عملکرد کشتی مانند افزودن سلاح‌های جدید کاربرد داشته باشد. داستان بازی پیرامون سیاره‌ای به‌نام هالپاکس است که در دوردست فضا قرار دارد و از حکومت ظالمانه امپراطوری رنج می‌برد. یکی از بردگان ساکن آن‌جا با بیماری مبارزه می‌کند. او باید خانه خود را در سیاره دور زمین بسازد تا از بیماری بزرگ اختلال سازگاری سیاره‌ای به دور باشد.

DRAINUS PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-DRAINUS

دخترش نیز در این ماجرا نقش دارد و باید امیدی برای همدیگر باشند. انسان نمایی به‌نام ژنی هم در بازی حضور دارد که به طرز عجیبی شبیه قورباغه است. او ظاهر شده و می‌گوید که از ۳۰ سال آینده آمده است. یک جنگ کهکشانی در شرف وقوع است که در آن، بیش از ۵ هزار سیاره نابود وی‌شوند. ما به این دوره زمانی آماده‌ایم تا آن جنگ و حکومت ظالمانه امپراطوری را متوقف ساخته و همین‌طور سیاره‌های زیادی را هم نجات دهید. ایرینا نمی‌داند که چه اتفاقی در شرف وقوع است و چرا او برای این ماموریت انتخاب شده است. لحظه به لحظه شرایط برای وی سخت‌تر خواهد شد و باید از تردید خود خارج شده و به این انسان قورباغه نما کمک کند.

تصاویر-بازی-DRAINUS تصاویر-بازی-DRAINUS تصاویر-بازی-DRAINUS تصاویر-بازی-DRAINUS تصاویر-بازی-DRAINUS تصاویر-بازی-DRAINUS info

This is a side-scrolling shooting game in which the player takes control of the “Drainus”, a ship that can absorb energy bullets, to take down the countless enemy ships zipping through space. Energy absorbed can be used to enhance the ship’s functions, such as adding new weapons.

The Planet Halpax is located in the far reaches of space, suffering from the oppressive rule of the Kharlal Empire. One of the slaves residing there is battling an illness. He must return home to the faraway planet of Earth to be cured of the disease, known as “Planetary Compatibility Disorder”.His daughter, also a slave, is both devastated by her father’s illness and helpless to do anything about it.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 2000 / XP / Vista / 7 / 8 / 10

Processor: Intel Core2 Duo or higher

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Open GL compliant video card

Storage: 200 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی DRAINUS برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..