تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی ۶ بیمار مشکوک به آبله میمونی در ایران؛ آزمایش ۳ نفر منفی شد

۱۹:۱۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱

۸۱۴۶۴۴۶

۱۹:۱۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱

۸۱۴۶۴۴۶

دانلود PDF

قادری:

دانلود PDF

قادری گفت: هر بیماری که در سطح دنیا گردش پیدا می‌کند به‌خصوص بیماری‌های نوپدید یا بازپدید ما به آنها به دیده شک نگاه می کنیم تا اطلاعات کامل تری را دریافت کنیم.

به گفته رئیس اداره مراقبت از بیماری های واگیر وزارت بهداشت، تا الان ۶ نفر مشکوک به آبله میمون داشته ایم که از آن ۶ نفر ۵ نفرشان مشمول نمونه گیری می‌شدند که نمونه گیری انجام شد و نتایج اولیه ۳ نفر از آنها منفی بوده است و تا این لحظه مورد مثبت ابتلا به آبله میمون نداشته ایم.

قادری گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه گردش داخلی ویروس آبله میمون وجود ندارد بیماریابی در مرزها تشدید شده است. برای مثال، کسانی که تب و بثورات پوستی دارند بررسی می‌شوند و مورد قرنطینه قرار می گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی ۶ بیمار مشکوک به آبله میمونی در ایران؛ آزمایش ۳ نفر منفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..