تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات و زمان عرضه ردمی ۱۱ 5G شیائومی مشخص شد

احتمالاً یکی از دستگاه‌های اقتصادی موردانتظار شیائومی، یعنی ردمی ۱۱ 5G، ماه آینده معرفی شود. این اطلاعات را 91mobiles به‌همراه مشخصات کامل سخت‌افزاری فاش کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

انتظار می‌رود ردمی ۱۱ 5G شیائومی به نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شود. قدرت پردازشی این دستگاه را تراشه‌ی Dimensity 700 تأمین خواهد کرد و با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی خواهد شد. ناگفته نماند برای ارتقای حافظه‌ی ذخیره‌سازی، شیار حافظه microSD نیز تعبیه خواهد شد.

نمای سه‌رخ ردمی ۱۰ شیائومی

ردمی ۱۰ شیائومی

مقاله‌های مرتبط:

در بخش دوربین، شیائومی برای این گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی را در نظر گرفته که عملکرد سنسور دوم نامعلوم است. در پنل جلوی این گوشی هوشمند نیز از دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده خواهد شد.

91mobiles در‌ادامه گزارشش می‌گوید انرژی لازم برای کار با گوشی هوشمند جدید شیائومی را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژر ۱۸ وات تأمین می‌کند که به‌عنوان گوشی اقتصادی مشخصات مناسبی است.

شیائومی احتمالاً مدل پایه‌ی دردانه اقتصادی خود مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را با قیمت ۱۹۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد. این مشخصات برای جانشین ردمی ۱۰ بسیار رضایت‌بخش به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی اقتصادی ردمی ۱۱ 5G شیائومی چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات و زمان عرضه ردمی ۱۱ 5G شیائومی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..