تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریشه های نظام جمهوری اسلامی ایران به عاشورا گِره خورده است

مریم آدینه، فرمانده حوزه ۲۲۰ بسیج خواهران حضرت هاجر(س) با اشاره به اینکه نباید خانواده های شهدای عملیات فتح خرمشهر در استان را فراموش کنیم، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: دیدار با این خانواده ها می تواند در تکریم مقام شهاد و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاثیرگذار باشد.

آدینه با تاکید بر اینکه از ظرفیت فرماندهان دوران دفاع مقدس برای معرفی رخدادهای عملیات‌های مهمی مثل عملیات بیت المقدس استفاده کنیم، ادامه داد: با در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، باید یاد و خاطره امام (ره) را زنده نگه داریم چون نیاز داریم ویژگی‌های مختلف شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد شهامت، شجاعت را به نسل جدید بشناسانیم.

وی خواستار برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی از سوی پایگاه های تابع حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) شد و افزود: از انجایی که ریشه های انقلاب اسلامی به عاشورا گره خورده انتظار می رود فرمانده  پایگاه ها برای برگزاری برنامه های ویژه ارتحال امام راحل برنامه ریزی کنند.

آدینه در پایان با اشاره‌ به در پیش بودن دهه کرامت گفت: باید در دهه کرامت رنگ و بوی شهر را امام رضایی کنیم.

خبرنگار: سپیده بهرامی 

انتهای پیام/ ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریشه های نظام جمهوری اسلامی ایران به عاشورا گِره خورده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..