تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو ممنوعیت سفر همسر معمر قذافی توسط شورای امنیت

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، کمیته شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشست امروز (شنبه) خود در مورد لیبی، موقتا ممنوع‌السفری «صفیه فرکاش» همسر معمر قذافی، دیکتاتور سابق این کشور را به دلیل مسائل بشردوستانه لغو کرده است.

پیشتر فرکاش به رسانه‌های لیبیایی گفته بود که تا به امروز طرف‌های بین المللی تنها به این دلیل که همسر «مردی است که منشور سازمان ملل را پاره کرده است» او را مورد آزار قرار می‌دهند.

فرکاش همچنین سازمان ملل را متهم کرد که برای دیدن دختر و نوه‌هایش موانعی ایجاد کرده است.

همسر قذافی از اوت ۲۰۱۱ میلادی پس از سقوط نظام معمر قذافی به همراه سه تن از فرزندانش به الجزایر رفت و از تابستان ۲۰۱۴ میلادی در قاهره اقامت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو ممنوعیت سفر همسر معمر قذافی توسط شورای امنیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..