تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان گیلان برای صعود تیم ملوان بندرانزلی

مهرداد گودرزوند چگینی صعود تیم ملوان بندرانزلی به لیگ برتر و چوکا تالش به لیگ دسته اول فوتبال را در پیامی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان گیلان برای صعود تیم ملوان بندرانزلیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ در متن پیام مهرداد گودرزوند، رئیس مجمع نمایندگان گیلان آمده است: صعود شیرین تیم ملوان بندرانزلی به لیگ برتر و چوکا تالش به لیگ دسته اول فوتبال را به تمامی فوتبال دوستان، مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران پر شور این باشگاه‌ها تبریک می‌گوییم.

گیلان یک بار دیگر به وجود اثربخش فرزندان خویش بالید و به نیکی و شایستگی بر بام بلند فوتبال ایران ایستاد.

اینجانب این موفقیت غرورانگیز را به مردم عزیز و شریف گیلان بخصوص مردمان خون گرم شهرستان‌های بندرانزلی و تالش تبریک و تهنیت عرض نموده و از مربیان، قهرمانان، تماشاگران پرشور و علاقه‌مند و اهتمام تمام دست اندرکاران عرصه ورزش و تلاش مجدانه و بی بدیل مدیریت حرفه‌ای تشکر و قدردانی می‌نمایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان گیلان برای صعود تیم ملوان بندرانزلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..