تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه کار در دانشگاه یزد

اولین نمایشگاه کار با هدف به هم رسانی کارآموز، کارجو و کارفرما در حوزه آی سی تی و ایجاد فضای مناسب، در دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، رییس پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد گفت: این رویداد با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، پردیس فناوری و صنعتی و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه یزد به همراه انجمن‌های علمی مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و مدیریت بازرگانی این دانشگاه و با حضور تعداد زیادی از کارجویان و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل موردنیاز و معرفی شرکت‌هایشان برگزار شد.برگزاری نمایشگاه کار در دانشگاه یزد


احمدرضا فقیه خراسانی با بیان اینکه دانشگاه یزد برای اولین بار برگزاری نمایشگاه کار را تجربه کرده است، گفت: برگزاری این رویداد یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه است و دانشگاه‌های مختلف در دنیا این رویداد را برگزار می‌کنند تا به نوعی بتوانند به اشتغالزایی دانشجویان کمک کنند و بر این اساس پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد نیز تصمیم گرفت این نمایشگاه را به صورت پایلوت و به عنوان اولین رویداد در استان یزد در حوزه آی تی برگزار کند.


به گفته وی این نمایشگاه فرصتی را فراهم می‌کند تا دانشجویان و متقاضیان جویای کار بتوانند با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه آشنا شده و فرصت‌های شغلی مورد علاقه خود را مشخص کنند.


فقیه خراسانی با اشاره به اینکه شرکت‌ها در نمایشگاه کار، نمایی از سازمان، ماهیت کسب و کار، شیوه انجام و فرهنگ و ارزش‌های خود را برای کارجویان به نمایش می‌گذارند افزود: بالغ بر ۳۰ شرکت در حوزه آی سی تی از فعالین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و شرکت‌های آی تی مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد در این نمایشگاه با بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی حضور داشتند که در نهایت هر شرکتی به طور متوسط نزدیک به ۳۰ رزومه شغلی از دانشجویان دریافت کرد تا بعد از این رویداد برای مصاحبه کارآموزی و یا استخدام با آن‌ها تماس گرفته شود.


رییس پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد افزود: در این نمایشگاه شرکت‌ها در رسته‌های شغلی توسعه و مهندسی نرم افزار، شبکه و سرور، فروش و بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و سئو، کال سنتر، تولیدات گرافیکی و مدیریت منابع انسانی شرکت کردند.


وی گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست توجیهی کارآموزی ویژه متقاضیان اخذ دروس کارآموزی برگزار و در خصوص کسب مهارت‌های سخت و نرم، دغدغه‌های شغلی و اینکه چگونه این دوره برای آن‌ها با بهره‌وری بیشتری انجام شود، توضیحات کلی ارائه شد.


وی تاکید کرد: برگزاری موفقیت آمیز این رویداد کمک خواهد کرد تا در آینده به صورت گسترده‌تر و در حوزه‌های مختلف با حضور فعالان حوزه صنعت، اصناف و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شود و متقاضیان بیشتری جذب بازار کار شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه کار در دانشگاه یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..