تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم تجلیل از مدافعان سلامت در کشور/ تجهیزات پزشکی و آموزشی مورد نیاز استان تامین می شود

ساعت: 20:44 منتشر شده در مورخ: 1401/03/07 شناسه خبر: 1842188

در دیدار وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مطرح شد؛

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به اقدام جهادی دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: شایسته است مدافعان سلامت و خانواده آنها که در طول همه گیری کرونا حماسه آفریدند تجلیل شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با  دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت  اقدام دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را موثر دانست و گفت: با وجود ضروری بودن این طرح، لازم است نظارت کافی در توزیع کالاها و همچنین افزایش قیمت سایر اقلام غیرضروری صورت گیرد.  

وی  در ادامه سخنان خود به اقدام جهادی دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: شایسته است مدافعان سلامت و خانواده آنها که در طول همه گیری کرونا حماسه آفریدند تجلیل شوند.

آیت الله عاملی، به لزوم  حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: توجه به شهرستانهای محروم،  نیازمندیهای پزشکی استان  از جمله  مطالبات مردم در حوزه سلامت استان اردبیل است.

وزیر بهداشت در این دیدار، با اشاره به شرایط بسیار سخت بیماری کرونا در روزهای اولیه همه گیری اظهار داشت: علیرغم تحریم های ناجوانمردانه و به لطف الهی، کشورمان در مدیریت کرونا در جهان سربلند شد که در نشست هفته قبل مجمع جهانی سلامت در ژنو بر این نکته تاکید شد.  

وی افزود: در حالی امروز شاهد ثبت ۴ فوتی و ۲۰ بستری  بر اثر کرونا در کشور هستیم که در آمریکا با بیش از ۵۰۰ فوتی کرونایی  مواجهه هستیم.

 عین اللهی  به محرومیت استان اردبیل  اشاره کرد و گفت: در کنار تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز استان از جمله دستگاه رادیوتراپی دوم، تجهیز و توسعه خوابگاه ها و فضاهای آموزشی، حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت استان، نگاه ویژه به موضوع دانش بنیان و تامین نیروی انسانی مورد نیاز استان اردبیل هستیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم تجلیل از مدافعان سلامت در کشور/ تجهیزات پزشکی و آموزشی مورد نیاز استان تامین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..