تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




FLIP – Focus Timer for Study 1.21.5 – برنامه بهبود تمرکز بر مطالعه

[FLIP – Focus Timer for Study v1.21.5 [Premium – اپلیکیشن بهبود تمرکز بر مطالعه مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم برنامه به ارزش 17.99 دلار

یکی از مشکلاتی که بسیاری از دانشجویان و یا دانش آموزان همواره با آن رو به رو هستند، عدم تمرکز کافی در هنگام مطالعه می باشد. عوامل بسیاری در این مشکل دخیل هستند که از معروف ترین آن ها می توان به دستگاه های هوشمند و عادات بد اشاره نمود! با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست یک راه کار کاربردی را ارائه دهیم. FLIP – Focus Timer for Study Premium عنوان یک اپلیکیشن بهبود تمرکز بر مطالعه می باشد که توسط RinaSoft برای اندروید منتشر شده است. این برنامه با داشتن یک سیستم ساده و الگوریتمی خاص کمک می کند تا به سمت مطالعه هر چه بیشتر سوق پیدا کرده و مدت زمان آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. تنها کافیست دیوایس تان را بر روی صفحه نمایش قرار داده و آن را حرکت ندهید تا مدت زمان مطالعه شروع به اندازه گیری شود. در هر زمانی که نیاز داشته باشید اطلاعاتی کافی و جامع از ساعت و یا دقایق مطالعه به نمایش گذاشته می شود که با استفاده از این نرم افزار، این زمان رفته رفته افزایش پیدا می کند. اهداف خود را به روز شمار موجود اضافه کنید تا با نزدیک شدن به آن مطمئن باشید که مسیر درست را در پیش گرفته اید! علاوه بر این جدول زمانی یک خلاصه از تمامی اهدافتان را به نمایش می گذارد که در افزایش انگیزه بسیار موثر است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FLIP – Focus Timer for Study اندروید :

افزایش انگیزه برای داشتن یک مطالعه پر بازده افزایش مدت زمان مطالعه با گذشت زمان نمایش آمار کامل از میزان مدت مطالعه کاربر در هر روز، هفته و یا ماه افزودن اهداف خود به روز شمار و بررسی مداومشان جدول زمانی برای نمایش یک خلاصه از اهداف روزانه کاربر

اپلیکیشن FLIP – Focus Timer for Study با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگونش توانسته است با پرداخت درون شبکه 17.99 دلاری اش خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وبسایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند.

FLIP - Focus Timer for Study Full

تغییرات نسخه 1.21.5 1. Improved measurement behavior 2. Other errors fixes

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «FLIP – Focus Timer for Study 1.21.5 – برنامه بهبود تمرکز بر مطالعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..