تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ جدید شکر اعلام شد

حداکثر قیمت هر کیلوگرم شکر فله برای مصرف‌کننده نهایی ۲۰ هزار تومان تعیین شد، همچنین قیمت این محصول درب کارخانه و به‌صورت عمده ۱۸ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت شکر پیش از این ۱۳۲۰۰ تومان بود که با افزایش قیمت به ۱۸۰۰۰ تومان، انگیزه واردات این محصول ایجاد شد؛ وجود قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومانی پیش از این باعث شده بود که واردات برای بخش خصوصی به‌صرفه نباشد.

بنابر این گزارش اما براساس مشاهدات میدانی هر بسته شکر بسته‌بندی‌شده در اوزان ۹۰۰گرمی و یک‌کیلوگرمی ۲۵ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ جدید شکر اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..