تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوطالبی با انتقاد از مقاله کیهان: سیاست خارجی شأن ملی خود را از دست داده است

به گزارش خبرآنلاین، حمید ابوطالبی نوشت:

رهاشدن مذاکرات هسته‌ای، تداوم تحریم‌های فلج‌کننده، بی‌سرانجامی برجام، مخالفت بامذاکره‌ی مستقیم با آمریکا، روابط با عربستان و جهان عرب، روابط با ترکیه و دیگر همسایگان چون آذربایجان و…، نتایج مشعشع فشارهای داخلی و سیاست‌های سرمقاله‌ای در کشور است.

اکنون نیز مهم نیست که تهدیدهای بستن تنگه‌ی هرمز و چالش‌های کشتیرانی آزاد، چه مفاهیم ‌و خطراتی را برای امنیت ملّی ایران پدید می‌آورد! بلکه مهم این است که نشان داده شود که فشارهای داخلی و سرمقاله‌های روزنامه‌ای، سیاست خارجی کشور را تعیین می‌کنند.

این امر، یعنی سیاست خارجی، شأن ملّی‌بودن خود را از دست داده است؛ و از دست‌دادن شأنِ ملیِّ سیاست خارجی، یعنی سقوط به درون باتلاق کش‌ و قوس‌های جناحیِ سیاست داخلی؛ و این یعنی: سعایت به جای سیاست، لجاجت به جای‌ درایت، و بی‌مسئولیتیِ جناحی به جای مسئولیت پذیری ملّی!

بیشتر بخوانید: کیهان: ایران باید کشتی های کره جنوبی را در تنگه هرمز مصادره کند

۳۱۱۳۱۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوطالبی با انتقاد از مقاله کیهان: سیاست خارجی شأن ملی خود را از دست داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..