تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران پرسپولیس به گل محمدی اولتیماتوم دادند !

مدیران پرسپولیس به گل محمدی اولتیماتوم دادند !

پرسپولیسی‌ها پس از قطعی کردن تمدید چند ستاره خود به نظر با دو مهره ملی‌پوش هم به توافق رسیده‌اند تا نقل و انتقالات تابستانی را برخلاف فصل گذشته طوفانی آغاز کنند.

مدیران پرسپولیس اعتقاد دارند باید علاوه بر برطرف کردن نقاط ضعف خود از لحاظ بازیکن، باید کادرفنی این تیم هم بازسازی شود چرا که بخشی از عدم نتیجه گیری پرسپولیس در این فصل را مربوط به فنی سرخپوشان می‌دانند.

از این رو مدیران باشگاه به یحیی پیشنهاد داده‌اند که با تعویض دو عضو کادرفنی، گزینه‌های خارجی را جایگزین ‌آنها کند. البته این امر در وحله نخست مورد موافقت گل‌محمدی قرار نگرفته است.

شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه در صورت عدم موافقت گل محمدی با تغیر دستیاران خود، وی از سمت سرمربیگری پرسپولیس کنار گذاشته و یک سرمربی خارجی جایگزین او خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران پرسپولیس به گل محمدی اولتیماتوم دادند !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..