تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم کاهش آمار بیماران کرونایی در مازندران

مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های مازندران  به ۴۱ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، با شناسایی و بستری 10 بیمار جدید مبتلا به کرونا، مجموع بیماران کرونایی بستری در  مراکز  درمانی استان ، 41 نفر شد.


دانشگاه علوم پزشکی مازندران : سیر نزولی بیماران کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری  10 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس 24 ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش  این دانشگاه ،  گفت: 37 بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه  دانشگاه معلوم پزشکی مازندران بستری اند.

دکتر فرهاد غلامی تعداد بیماران کرونایی بستری‌ در بخش مراقبت ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه  را 11 نفر و  شمار بیماران ترخیصی‌ در شبانه روز گذشته را 12 نفر اعلام کرد و افزود: موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: سپری شدن روزهای پایانی کرونا 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: ۴ بیمار در حال حاضر، در چهار مرکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند.

دکتر سیدعلی مظفر پور با بیان اینکه خوشبختانه هیچ بیماری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری نیست افزود: ۲۴ ساعت گذشته هیچ موردی از شناسایی و پذیرش بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا ، ترخیص ، بستری در بخش مراقبتهای ویژه و فوت بر اثر این بیماری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم کاهش آمار بیماران کرونایی در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..