تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه طنز آمیز آرش میراحمدی به روانشناسان زرد فضای مجازی + ویدئو

آرش میراحمدی، بازیگر، با ساخت ویدئویی طنز به روانشناسان زرد فضای مجازی کنایه زد.

هفته ی گذشته سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در حالی فهرستی بلند بالا از روانشناسان فاقد مجوز را منتشر کرد که بسیاری از آن ها از شهرت و طرفداران زیادی به ویژه در فضای مجازی برخوردارند. آزیتا ساعیان، ایمان سرورپور، علیرضا شیری، فرهنگ هلاکویی و محمود انوشه از جمله ی این افراد هستند.

در بیانیه ی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره آمده بود که این افراد فاقد شماره نظام روان شناسی و مشاوره هستند و مردم باید از مراجعه به آن ها برای مشاوره روان شناسی یا شرکت کلاس‌ های آموزشی حضوری و آنلاین خودداری نمایند.

همچنین رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در واکنش به انتشار فهرست افراد روانشناس نمایی که فاقد مدرک روان شناسی هستند اما در در این زمینه فعالیت دارند، گفت: «اگر این افراد مدعی هستند که در این زمینه مدرک دارند لااقل در فضای مجازی آن را منتشر کنند.»

حالا آرش میراحمدی، بازیگر مجموعه ی تلویزیونی «خنده بازار»، نیز با انتشار ویدئویی طنز در اینستاگرام خود به این خبر واکنش نشان داده است.

یکی از این روانشناسان مشهور اما فاقد مجوز که محمود انوشه است و نه تنها دنبال کنندگانی چند میلیون نفری در اینستاگرام دارد، بلکه بارها به برنامه های تلویزیونی مختلف نیز دعوت شده است، در مصاحبه ای با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش به این خبر واکنش نشان داد.

او در اینباره گفت: «سال های سال است که مورد هجمه ی ترکش ها و تنش های بسیاری هستم. همیشه به دلیل اینکه مطالب من مبتنی بر قرآن بوده، به بعضی ها برخورده که چرا از نظریه ی فلانی استفاده نمی کنم. من جز آنچه اعتقاد قلبی و باورهای درونی ام مبتنی بر زندگی که کرده ام، چیز بیشتری ارائه نداده ام. یعنی هر چه گفته ام را ابتدا باور کرده ام. من هرگز به ملتم اراجیف نگفته ام. افتخار می کنم سردمدار روانشناسی زرد هستم، اگر این روانشناسی مبتنی بر قرآن و احادیث و روایات و نگاه انسان گرایانه باشد. این از نوع نگاه سیاه آن ها به مسأله بسیار باارزش تر است. من در تمام این سال ها در حوزه های علمیه و دانشگاه ها تدریس و برنامه داشته ام. من از تمام دانشگاه های ایران لوح تقدیر دارم.»

انوشه اما در روزهای اخیر حواشی دیگری هم داشت.

پس از حادثه ی تلخ متروپل، ویدئویی متعلق به گذشته از محمود انوشه منتشر شد که او را در حال تمجید و تحسین ساختمان متروپل و مالک آن، حسین عبدالباقی نشان می داد. این ویدئو سر و صدای زیادی به پا کرد و انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

پس از انتشار این ویدئو، محمود انوشه در ویدئوی دیگری به ارائه ی توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

انوشه گفت از او خواسته شده بود از عبدالباقی به خاطر فعالیت هایش در آبادان تشکر کند و از طرفی در آن زمان ساخت ساختمان متروپل هنوز آغاز نشده بود و او از وضعیت این ساختمان بی خبر بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه طنز آمیز آرش میراحمدی به روانشناسان زرد فضای مجازی + ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..