تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبار خرید واکسن‌های ایرانی کرونا در سال 1401 تأمین نشده است!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بهرام دارایی، رئیس سازمان غذا و دارو در نامه‌ای به رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت نوشت:

جناب آقای مهندس صفوی؛ ریاست محترم هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران

با عنایت به درخواست‌های متعدد شرکت‌های تولیدکننده واکسن کرونا در کشور مبنی بر خرید واکسن‌های تولیدی از سوی این سازمان و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف آن هیئت امنای محترم با شرکتهای مذکور به استحضار می‌رساند که اعتباری بابت خرید و توزیع واکسن‌های فوق الاشاره ذیل ردیف اعتباری 129400 این سازمان و یا ردیف اعتباری خاصی در سال 1401 پیش بینی نشده لذا تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت تامین و تخصیص اعتبار، هیچ اقدامی از سوی این سازمان مقدور نمی‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبار خرید واکسن‌های ایرانی کرونا در سال 1401 تأمین نشده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..