تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاوره و آموزش برای افراد در معرض آسیب ضرورت دارد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» در دیدار با نیکوکاران فعال در حوزه اشتغالزایی و مهارت افزایی برای افراد آسیب دیده و در معرض آسیب که روز شنبه در سالن جلسات حوزه برگزار شد، افزود: به طور قطع تنوع اقوام و گروه ها همراه با همگرایی و وحدت برای البرز یک موهبت بزرگ محسوب می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از افراد ضعیف جامعه که در شهر یا روستای خود اشتغال مناسبی ندارند با هدف زندگی بهتر به تهران و کرج مهاجرت می کنند و در حواشی این استان های بزرگ ساکن می شوند.

عبداللهی گفت: از سوی دیگر نیز استقرار ۴ زندان بزرگ در استان، خانواده های بسیاری از زندانیان را از سایر شهرها و روستاها با اطراف زندان ها می کشاند.

وی افزود: این افراد عموما فاقد مهارت هستند و سرمایه ای نیز برای کسب و کار ندارند بنابراین باید تحت آموزش های مختلف قرار گیرند و از سوی نهادهای مربوطه و انجمن های خیری مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار البرز گفت: باید شرایطی ایجاد شود که زنان سرپرست خانوار، آسیب دیده و در معرض آسیب، مهارت های لازم را پیدا کنند و با پشتیبانی های لازم نسبت به فروش محصولات خانگی خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین بسیاری از این خانواده ها نیاز به خدمات مشاوره ای و درمانی دارند که ضرورت دارد برای این منظور نیز برنامه ریزی شود.

عبداللهی اضافه کرد: زندانیان باید مهارت کافی را پیدا کنند تا پس از دوره محکومیت خود به اشتغال دست یابند.

وی افزود: افراد بهبود یافته از اعتیاد نیز نباید پس از ترک به حال خود رها شوند چراکه اگر بدون مشاوره و اشتغال وارد جامعه شوند خیلی زود به سمت اعتیاد کشش پیدا می کنند.

عبداللهی گفت: این آمادگی را داریم که مکان مورد نیاز برای برگزاری سمینارهای آموزشی برای خانواده های جامعه هدف را تامین کنیم.

وی افزود: ایجاد غرفه های موقت عرضه تولیدات زندانیان، زنان سرپرست خانوار و خانواده های در معرض آسیب نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار البرز با تشریح شرایط اجتماعی استان، گفت: باید تمامی گروه های جهادی و فعالان اجتماعی دست در دست مسئولان مربوطه برای اقدامات زنجیروار و منسجم جهت ساماندهی افراد آسیب دیده و در معرض آسیب استان همراه شوند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاوره و آموزش برای افراد در معرض آسیب ضرورت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..