تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکورا اینتگرا ۲۰۲۳؛ سدان محبوب بازار آمریکا

 اکورا با معرفی سدان جدید اینتگرا باردیگر این محصول محبوب (بویژه در بازار آمریکا) را روی خط تولید خود قرار داده است. اکورا اینتگرا ۲۰۲۳ جزئیات طراحی زیبایی را به اشتراک می‌گذارد که از جمله می‌توان به دماغه اسپرت، چراغ‌های اصلی جلو با گرافیک داخلی متفاوت و انتخاب زاویه سبک فست بک برای ستون آخر اتاق اشاره کرد.

در نمای عقب نیز یک مجموعه کاملا اسپرت پیش روی بیننده قرار می‌گیرد. چراغ‌های اصلی این قسمت الگویی شبیه به قسمت دماغه دارند و از این منظر هماهنگی جالبی را ارائه می‌دهند. دیفیوزر و خروجی‌های اگزوز که در آن جانمایی شده نیز جذابیت‌های این قسمت را تکمیل کرده است.

رینگ‌های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۸ اینچی انتخاب شده است.

در تریم A-Spec تکنولوژی که ما در این مطلب به بررسی آن پرداخته ایم، برچسب تریم پایه برابر با ۳۳۸۹۵ دلار است و در نمونه‌ای که تصاویرش مورد استفاده قرار گرفته با حضور آپشن، شاخص قیمت عدد ۳۶۸۹۵ دلار را نشان می‌دهد.

داخل اتاق از مواد اولیه باکیفیت شکل گرفته است. دریچه‌های سیستم تهویه در کنسول اصلی جلو طراحی بسیار جالب و در نوع خود متفاوتی دارند و با یک شاسی میله‌ای خاص می‌توان جهت پره‌های داخل آن را برای هدایت مسیر باد تغییر داد.

نمایشگر لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی برای تریم پایه در اندازه ۷ اینچی نصب شده، اما با انتخاب آپشن ۳ هزار دلاری می‌توان از نمونه ۹ اینچی لمسی بهره‌مند شد. همچنین نمایشگر دیجیتال ۱۰.۲ اینچی نیز برای اطلاعات کیلومتر را نیز در اختیار داشت. سیستم صوتی از برند ELS آودیو با ۱۶ اسپیکر نیز بخش دیگری از این بسته آپشن است.

از امکانات شاخص بخش ایمنی نیز باید به کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار علائم ترافیکی مسیر، سنسور‌های برخورد و ... اشاره کنیم.

برای این آکورا از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر در هماهنگی با جعبه دنده ۶ سرعته دستی استفاده شده است تا خودرو طی ۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت برسد. میزان خروجی پیشرانه ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۲ پوندفوت است.

برای طرفداران جعبه دنده اتوماتیک نیز امکان سفارش نمونه سی وی تی در نظر گرفته شده است، اما نمونه دستی بسیار سریع‌تر از نمونه اتوماتیک است و برای افرادی که خواهان تجربه رانندگی اسپرت هستند، انتخاب بسیار بهتری محسوب می‌شود.

وزن خالص خودرو برابر با ۱۳۹۴ کیلوگرم و شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۹ لیتر، در بزرگراه ۶.۵ لیتر و در حالت ترکیبی ۷.۸ لیتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکورا اینتگرا ۲۰۲۳؛ سدان محبوب بازار آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..