تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله پرسپولیس به بازار

آفتاب‌‌نیوز :

«لیگ بیست‌ویکم برای پرسپولیس متفاوت‌تر از آن چیزی بود که آنها تصور می‌کردند. مربیان و بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی در فصل گذشته، از کسب ششمین جام پیاپی صحبت می‌کردند ولی آنها این‌ بار قهرمانی را به استقلال دادند؛ اتفاقی تلخ برای هواداران که انتقاد شدید آنها از یحیی گل‌محمدی را به‌ دنبال داشت. حالا یحیی که با استعفاهای عجیبش سوهان روح هواداران شده بود، اعلام کرده که به قراردادش با پرسپولیس پایبند است و باید دید این بار چگونه برای پرسپولیس بازیکن جذب خواهد کرد. او بابت اشتباهات مختلفی که در زمینه جذب بازیکن داشت، حالا بخش مهمی از هواداران پرسپولیس را نسبت به خودش بی‌اعتماد کرده و مهم‌ترین ماموریت گل‌محمدی در فصل آینده از بین‌ بردن این ذهنیت و بازگرداندن جام قهرمانی به ویترین باشگاه است. هر چند یحیی در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که نقل‌وانتقالات پرسپولیس بعد از اتمام فصل شروع خواهد شد ولی رضا درویش طبق خواسته گل‌محمدی مذاکره با چند چهره را شروع کرده تا بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کند. مسئله مهم دیگر هم این است که یحیی قصد دارد برای فصل آینده میانگین سنی پرسپولیس را پایین بیاورد.

پایان قرارداد ۱۱ بازیکن

مسئله مهم دیگر در مورد پرسپولیس این است که قرارداد ۱۱ بازیکن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. سیدجلال حسینی، عیسی آل‌ کثیر، سعید آقایی، رضا اسدی، علی شجاعی، مهدی مهدی‌خانی، سیامک نعمتی، محمد شریفی، رامین رضاییان، میلاد سرلک و احسان پهلوان نفراتی هستند که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و باید دید در نهایت پرسپولیس چند بازیکن از بین این ۱۱ نفر را حفظ خواهد کرد. البته خبرهای پشت پرده حاکی از آن است که نفراتی مثل مهدی‌خانی، اسدی و شریفی جدا خواهند شد و ادامه همکاری با نفراتی چون آل‌ کثیر و آقایی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رضاییان می‌ماند؟

یکی از نکات مبهم در مورد بازیکنان آزاد پرسپولیس، وضعیت رامین رضاییان است. پرسپولیس برای فصل بعد قصد به خدمت گرفتن دانیال اسماعیلی‌فر را دارد و با این شرایط مشخص نیست یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی در مورد رضاییان خواهد گرفت. یکی از دلایلی که پرسپولیس قرارداد کوتاه‌مدت با این بازیکن امضا کرد، حاشیه‌های رضاییان بود ولی او در این چند ماه مورد انضباطی خاصی نداشت. با این حال، گمانه‌زنی‌ها در مورد ماندن یا جدایی رضاییان مختلف است. برخی می‌گویند حتی با آمدن اسماعیلی‌فر، رامین هم در پرسپولیس می‌ماند و برخی هم خبر از جدایی او می‌دهند. در این حال یکی از نزدیکان گل‌محمدی به همشهری ورزشی خبر داد که هنوز ماندن رضاییان قطعی نیست. وضعیت سیدجلال حسینی هم تبدیل به یک معمای پیچیده شده است. حسینی در صورت ماندن در پرسپولیس بدون‌ شک باید با نیمکت‌نشینی احتمالی در این تیم کنار بیاید، البته حضور در ملوان یا خداحافظی از فوتبال هم دیگر گزینه‌هایی است که پیش روی سیدجلال قرار گرفته است. پرسپولیس در دفاع میانی پورعلی‌گنجی را جذب کرده و گزینه دیگر یحیی در این پست نیز موسی کولیبالی، مدافع فولاد خوزستان بود.

بیرانوند برمی‌گردد

پرسپولیس با علیرضا بیرانوند هم به توافقات ابتدایی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این دروازه‌بان با عقد قرارداد سه ساله به جمع سرخ‌پوشان باز خواهد گشت. روز گذشته هم دقایقی با بیرانوند صحبت کردیم که او تأکید کرد هنوز قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده ولی انتظار می‌رود پروسه پیوستن او به پرسپولیس ظرف روزهای آینده نهایی شود.

سروش و یاسین، گزینه‌های جذاب

اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، هواداران پرسپولیس می‌توانند امیدوار به بازگشت سروش رفیعی باشند. رفیعی چند ماه پیش در مصاحبه‌ای در مورد دلایل عدم‌ بازگشت به پرسپولیس صحبت کرد و گفت که سبک بازی او مورد پسند کادر فنی پرسپولیس نیست ولی به‌ نظر می‌رسد حالا همه‌ چیز فرق کرده است. سروش این‌ بار در لیست مورد نظر پرسپولیس قرار دارد و قرار است مذاکرات جدی باشگاه با هافبک سپاهان بعد از اتمام لیگ برتر انجام شود. نکته جالب دیگر این است که پرسپولیسی‌ها روی جذب یاسین سلمانی هم نظر دارند. هر چند او تمایل به حضور در اروپا دارد ولی مصدومیت و نیمکت‌نشینی در سپاهان باعث شده تا سلمانی کار سختی برای رفتن به اروپا داشته باشد. یحیی تمایل به جذب سلمانی دارد و البته در خط هافبک روی سعید صادقی هم زوم کرده است؛ بازیکنی که استقلال هم خواهان اوست.

شهباززاده پرسپولیسی می‌شود؟

پرسپولیس در خط حمله بحران عجیبی را در این فصل پشت سر گذاشت و حالا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های گل‌محمدی، تقویت تیمش در خط تهاجمی است. عیسی آل‌ کثیر که مصدوم است و مهدی عبدی هم که در این فصل روی خوشی از گل‌محمدی ندید درصدد حضور در لیگ پرتغال است. یکی از مهم‌ترین گزینه‌های یحیی برای جذب مهاجم سجاد شهباززاده است؛ بازیکنی که در پایان فصل آزاد خواهد شد. او فصل قبل هم با پرسپولیس مذاکره کرد ولی در نهایت توسط هواداران این تیم متهم به بازارگرمی شد و قراردادش را با سپاهان تمدید کرد. دیروز یکی از سایت‌ها از توافق قطعی سرخپوشان با سجاد شهباززاده خبر داد و مدعی شد پرسپولیسی‌شدن این بازیکن کاملا قطعی شده است. در همین حال گفته می‌شود یحیی یک مهاجم خارجی را هم مد نظر دارد.

تکذیب مذاکره با زکی‌پور و دلفی

در این چند روز هم شایعاتی درخصوص پیوستن میلاد زکی‌پور و یونس دلفی به پرسپولیس مطرح شده ولی پرسپولیسی‌ها جذب این دو بازیکن را تکذیب کرده‌اند. این در حالی است که محمد محمدی دو ‌روز پیش در مصاحبه‌ای لیست مازاد پرسپولیس را هم تکذیب کرد و گفت: «کادر فنی هنوز لیستی در این زمینه به باشگاه نداده است.» در این شرایط باید دید تکلیف بازیکنان تاجیک و علیرضا ابراهیمی که یحیی نشان داده اعتقادی به آنها ندارد، چه خواهد شد.

یحیی، نوراللهی را می‌خواهد

کادر فنی پرسپولیس بعد از جدایی احمد نوراللهی، اقدام به جذب رضا اسدی کردند ولی این بازیکن نتوانست جای نوراللهی را پر کند. حالا از پرسپولیس خبر می‌رسد که گل‌محمدی از مدیران باشگاه خواسته تا با نوراللهی صحبت کرده و زمینه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را فراهم کنند. نوراللهی یک فصل دیگر با شباب‌الاهلی قرارداد دارد و از زندگی در امارات و بازی در لیگ این کشور هم راضی است. به همین دلیل اولویتش ماندن در شباب است ولی یک اتفاق می‌تواند نوراللهی را به پرسپولیس برگرداند؛ اینکه باشگاه اماراتی برای ادامه همکاری با این بازیکن تمایلی نداشته باشد. ظاهرا باشگاه شباب‌ الاهلی قرار است در مورد وضعیت بازیکنان خارجی و تغییرات کادر فنی تصمیماتی اساسی بگیرد و اگر نوراللهی در لیست مازاد قرار بگیرد، آن‌وقت پرسپولیسی‌ها امیدوار به بازگشت این بازیکن خواهند شد. البته گفته می‌شود که سعید عزت‌اللهی هم یکی از بازیکنان مورد نظر پرسپولیس است.

ترابی دو ساله تمدید کرد

یکی از مهم‌ترین هدف‌های پرسپولیس حفظ مهدی ترابی بود که در نهایت این اتفاق رخ داد. هافبک ملی‌پوش پرسپولیس روز پنجشنبه راهی باشگاه شد و قراردادش را با پرسپولیس به‌ مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. این اتفاق نشان داد که پرسپولیس با قدرت وارد بازار نقل‌وانتقالات شده و گفته می‌شود که شرایط مالی باشگاه هم برای تمدید قرارداد بازیکنان و جذب نفرات جدید خوب است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله پرسپولیس به بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..