تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضارب خیابان طالقانی قصد انجام جنایات دیگر را داشت/ حادثه به هیچ عنوان امنیتی نبود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار حسین رحیمی در نشست خبری درباره حادثه تیراندازی امروز در خیابان طالقانی اظهار کرد: روز گذشته فردی در شهریار در جنایتی نادر اقدام به شلیک به 6 نفر کرد که در نتیجه چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند که حال یکی از مجروحان نیز خوب نیست.

رئیس پلیس تهران افزود: قاتل پس از این حادثه از محل متواری شده بود و امروز در محل مراجعه کرد که همکاران من مشغول ارائه خدمات انتظامی بودند، این فرد با پلیس در خیابان طالقانی درگیر شد که در این حادثه چهار مأمور ما مجروح شدند البته مجروحیت دو نفر سطحی است.

وی بیان کرد: دو نفر از همکاران بنده با رشادت فرد مسلح را بازداشت کرده و سلاح وی نیز کشف شد؛ این فرد قصد داشت در نقاط دیگری دست به جنایت بزند که بازداشت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود گفت که دنبال جنایات دیگر نیز بوده که بازداشت شد.

رحیمی متذکر شد: این موضوع به هیچ عنوان شائبه امنیتی ندارد.

وی با بیان اینکه متهم 24 سال سن دارد، گفت: بررسی‌های اولیه ما حکایت از این دارد که تیرهای شلیک شده در جنایت شهریار و حادثه امروز، از یک سلاح بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: متهم از ارتکاب این جنایات اظهارات ندامت نمی‌کند.

رحیمی تصریح کرد: هیچ گونه تجمعی امروز در مقابل بنیاد شهید صورت نگرفته بود.

شهریاری؛ سرپرست دادسرای امور جنایی نیز در این نشست گفت: متهم بر اثر اختلافات ملکی، 6 نگهبان را در شهریار مورد شلیک گلوله قرار داده بود، متهم در اعترافات خود انگیزه‌ها را اختلافات ملکی عنوان کرده و باید بررسی‌های بیشتری برای دیگر زوایای این پرونده صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از متهم توسط کارشناسان پزشکی قانونی معاینه خواهد شد، گفت: البته در بررسی‌های اولیه و طبق اظهارات این شخص، سلامت روانی وی تأیید شده است.

این مقام قضائی از بررسی و آنالیز دوربین‌های محل حادثه خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضارب خیابان طالقانی قصد انجام جنایات دیگر را داشت/ حادثه به هیچ عنوان امنیتی نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..