تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انعقاد تفاهم نامه اجرای کمربندی جنوبی دماوند

طبق توافقنامه ۳ جانبه عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهر دماوند حداکثر ظرف مدت ۴ ماه رسما آغاز ‌می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو طی نشستی در دو هفته اخیر در دفتر وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولان مربوطه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، امروز تفاهمنامه اجرای کمربندی جنوبی دماوند امضا شد.

انعقاد تفاهم نامه اجرای کمربندی جنوبی دماوند
سید احمد رسولی نژاد افزود: این موافقتنامه دارای 5 بند است که بند اول شامل مطالعات اولیه می‌باشد و در بند 2 ظرف حداکثر 3 ماه فرصت داده شده که قرارگاه سازندگی پیشنهادات خود را در رابطه با اجرای پروژه ارائه دهد.
وی گفت: موضوعات کنارگذر جنوبی گیلاوند دماوند و تونل یا احداث پل روگذر در این تفاهمنامه مورد بررسی قرار می‌گیرند و گزارش جهت تصمیم گیری به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام می‌شود که آنها نیز حداکثر یک ماه فرصت دارند تا نظرات خود و گزینه مورد تایید را اعلام کنند.
رسولی‌نژاد افزود : بعداز تایید گزینه نهایی پروژه مطابق قوانین و مقررات اجرا خواهد شد و برای اجرا به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا واگذار می‌شود.
وی گفت: مهمترین نکته قابل توجه برای اهالی شهرستان دماوند، استان‌های شمالی مانند مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی و سمنان که از این محور استفاده می‌کنند این است که مجموعه این اقدامات حداکثر ظرف چهار ماه باید انجام شود.
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق بند 5 تفاهمنامه، با توجه به اهمیت تسریع در اجرا و اتمام پروژه منبع تامین اعتبارات از محل تهاتر نفت مورد پیگیری قرار می‌گیرد یعنی تسریع در اجرا و اتمام پروژه اهمیت بسیاری برای ما دارد که امید است این پروژه در کوتاهترین زمان به بهره‌برداری برسد.
رسولی‌نژاد گفت: به دنبال این هستیم که پروژه مذکور در بهترین راه و کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و طبق این توافقنامه باید نهایتا تا اواخر مهرماه عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.
.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انعقاد تفاهم نامه اجرای کمربندی جنوبی دماوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..