تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهاد مجیدی و استقلال در نقل و انتقالات از پرسپولیس عقب ماندند؟

فرهاد مجیدی و استقلال در نقل و انتقالات از پرسپولیس عقب ماندند؟

درحالی که باشگاه پرسپولیس از چند روز قبل به طور غیر رسمی وارد نقل و انتقالات شده و با بازیکنان جدید و تمدیدی ها وارد مذاکره و رایزنی شده است اما از سوی استقلالی ها فعلا خبرهای نقل و انتقالاتی بیرون نیامده است. قرارداد بازیکنانی نظیر عارف غلامی، محمد دانشگر، آرمان رمضانی، ووریا غفوری، چشمی و رافائل سیلوا با استقلال در پایان فصل تمام می شود اما هنوز خبری از مذاکره با این بازیکنان نشده است و خبری از تمدید قراردادها نیست.

همچنین در مورد مهدی مهدی پور نیز گفته می شود که بندی در قراردادش است که می تواند با پرداخت مبلغی از استقلال جدا شود. محمد حسین مرادمند هم اگر مسئله سربازی اش مطرح نمی شد با پایان فصل قراردادی دیگر با استقلال نداشت و باید تکلیف این بازیکن هم مشخص می شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهاد مجیدی و استقلال در نقل و انتقالات از پرسپولیس عقب ماندند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..