تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برندگان بخش‌های جنبی کن ۲۰۲۲ معرفی شدند/ نمایش در پاریس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جشنواره فیلم کن برندگان بخش‌های جانبی سینه‌فنوانداسیون و نوعی نگاه ۲۰۲۲ را معرفی کرد.

به نقل از سایت جشنواره، برندگان جوایز بخش‌های سینه‌فونداسیون و نوعی نگاه جشنواره کن ۲۰۲۲ معرفی شدند.

جایزه اول بخش نوعی نگاه به فیلم «بدترین ها» اولین ساخته ۲ فیلمساز زن، لیس آکوکا و رومن گوئره رسید.

در حالی که جایزه هیات داوران این بخش به فیلم «سرزمین شادی» ساخته سعیم صادق از پاکستان رسید، الکساندرو بِلک جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم «مترونوم» به دست آورد.

ویکی کریپس برای بازی در فیلم «کورساژ» و آدام بِسا برای بازی فیلم «هارکا» به صورت مشترک عنوان بهترین بازیگر را به دست آوردند.

جایزه بهترین فیلمنامه بخش نوعی نگاه نیز به ماها حاج فیلمساز فلسطینی برای فیلم «تب مدیترانه ای» رسید و جایزه محبوب رویداد را نیز فیلم «رودئو» ساخته لولا کوییوورون کسب کرد.

بخش نوعی نگاه که به فیلم‌های اول و دوم کارگردان‌ها اختصاص دارد امسال با نمایش ۲۰ فیلم برگزار شد.

در بخش سینه‌فونداسیون که به ریاست یوسف نصرالله به انتخاب برگزیدگان خود پرداخت، جایزه اول (۱۵ هزار یورو) خود را به «مرد توطئه» ساخته والریو فرارا از ایتالیا اهدا کرد.

جایزه دوم (۱۱ هزار و ۲۵۰ یورو) به «یک جا» ساخته لی جیاهه از چین اهدا شد.

جایزه سوم (۷۵۰۰ یورو) نیز به صورت مشترک به «انقلاب باشکوه» ساخته ماشا نوویکوا از مدرسه فیلم لندن و «انسان‌ها وقتی در کنار هم جمع می‌شوند احمق‌تر هستند» ساخته لورن فرناندز از فرانسه رسید.

برندگان بخش سینه فونداسیون که به فیلم‌های کوتاه دانشجویی اهدا می‌شود ۳۱ همین ماه در پاریس به نمایش درمی‌آیند.

پیش از این بخش هفته منتقدان نیز برندگان خود را معرفی کرده بود و جایزه بزرگ این بخش به «پاکت» ساخته آندرس رامیرز پولیدو رسید.

جایزه دوم این بخش نیز به فیلم «بعد از خورشید» ساخته شارلوت ولز اهدا شد.

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کن و معرفی برندگان بخش اصلی و فیلم کوتاه امشب (شنبه) برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برندگان بخش‌های جنبی کن ۲۰۲۲ معرفی شدند/ نمایش در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..