تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان همواره به دنبال تخریب عالمان دینی هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ ویژه برنامه شهادت امام جعفرصادق(ع) شب گذشته با حضور آیت‌الله اسلامی و با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو شورای نگهبان و خطیب جمعه تهران و اقشار مختلف مردم و مسئولین در قزوین برگزار شد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در این مراسم ضمن گرامیداشت شهادت امام صادق(ع) و نقش عالمان دین در جامعه اظهار کرد: امروز شاهد هجمه‌های دشمنان علیه روحانیت هستیم که علت اصلی آن کینه‌های دیرینه‌ای است که آنان از این قشردارند.
 

وی با اشاره به مسئله تنباکو و فتوای یک سطری میرزای شیرازی در زمان قاجار افزود: با این فتوا در واقع دست ناصرالدین شاه قاجار و استکبار رو شد و پوزه آن‌ها را به خاک مالید که البته تخریب روحانیت از همان زمان آغاز و تاکنون ادامه دارد.
 

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: دشمنی و برخورد کینه توزانه با بزرگانی چون شهید بهشتی و آیت‌الله مصباح یزدی به خاطر همان سیلی‌هایی است که دشمنان از جامعه روحانیت خورده‌اند.

عالمان دینی محور وحدت هستند
 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به برنامه اقتصادی دولت و مسائل روز ابراز کرد: امروز در این شرایط اقتصادی و گرانی‌ها لبه تیز شمشیر دشمن علیه روحانیت است.
 

وی با اشاره به ترازهای عالم دینی عنوان کرد: عالم دین کسی است که در نزد یک فقیه، علم و دانش فرا گرفته و نسبت به نشر آن اقدام کند.
 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه عالمان دینی محور وحدت هستند، ادامه داد: ارتقاء باور ربوبی جامعه، ایجاد سازندگی روحی و معنوی برای خداپرستی و رهایی از دلبستگی به دنیا از ویژگی‌های عالمان دینی، امام راحل و مقام معظم رهبری است.
 

خطیب نماز جمعه تهران ابراز کرد: از نگاه امام صادق(ع)، عالمان به عنوان ستون فقرات دین از هزار عابد بهتر و افضل‌ هستند و جامعه باید به این دین‌شناسان مراجعه کنند.
 

عده‌ای دین را به عنوان برنامه زندگی قبول ندارند

وی با انتقاد به نگاه‌های معیوب حاکم در جامعه اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای وجود دارند که دین را به عنوان برنامه زندگی قبول ندارند.
 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه عالمان مرزبان دین هستند، ادامه داد: دشمن همواره سعی دارد که عالمان دینی را کوچک جلوه داده و تخریب کند.
 

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: از نگاه امام صادق(ع) کسانی که اسلامیت دارند عالم دین بوده و قوام نظام اسلامی ایران به اسلامیت آن‌ها بستگی دارد.
 

وی تشریح کرد: اکنون حامیان سوسیالیسیم و همان دموکراسی شرق که امام(ره) می‌فرمود "صدای شکستن آن‌ها را می‌شنوم" و لیبرال‌ها و دموکراسی غرب که اکنون ۷ سال است با یمن در حال جنگیدن هستند، دچار خسران و شکست شده‌اند.
 

آیت‌الله خاتمی در پایان گفت: اسلامیت، ولایت فقیه، جمهوریت و مذهب رسمی کشور جزء اصول اساسی نظام و قانون اساسی هستند که هیچ گاه تغییر نخواهند کرد و به فرمایش امام راحل تمام مقصد و مکتب ما اسلامیت نظام جمهوری اسلامی است.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان همواره به دنبال تخریب عالمان دینی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..